رئیس کمیته امداد سلسله گفت: این نهاد حمایتی در شهرستان از طریق ایجاد ۶۰ پایگاه ثابت و سیار و ۲ مرکز نیکوکاری آماده دریافت زکات فطریه شهروندان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان ، ایرج امیری، رئیس کمیته امداد سلسله گفت: این نهاد حمایتی در شهرستان از طریق ایجاد ۶۰ پایگاه ثابت و سیار و ۲ مرکز نیکوکاری آماده دریافت زکات فطریه شهروندان است.

امیری  اظهار داشت: این نهاد با هدف کمک به تأمین بخشی از نیاز‌های ضروری نیازمندان و خانواده‌های تحت حمایت اقدام به جمع آوری و توزیع زکات فطریه مردم نوع دوست شهرستان سلسله می‌کند.

وی با بیان اینکه زکات جمع‌آوری شده در هر مسجد، توسط امام جماعت و هیأت امنای همان مساجد در بین خانواده‌های نیازمند آن منطقه توزیع خواهد شد، بیان کرد: کمیته امداد زکات فطریه پرداخت شده را در روز عید به دست افراد نیازمند و مستحق می‌رساند.

رئیس کمیته امداد سلسله اضافه کرد: مراجعه حضوری به دفاتر کمیته امداد در شهرستان واریزاز طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۴۰۴۹۱ و یا شماره حساب ۰۱۰۵۲۵۸۳۷۱۰۰۶ و همچنین کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶۲# و یا تماس با شماره تلفن‌های ۰۹۱۶۶۶۳۲۶۸۱ و ۰۹۱۶۳۶۱۹۹۶۷ از دیگر راه‌های پرداخت فطریه در شهرستان سلسله به خانواده‌های نیازمند است.

انتهای پیام/ ر

۶۰ پایگاه ثابت و سیار در سلسله آماده دریافت زکات فطریه است

برچسب ها: کمیته امداد ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.