مدیرکل کمیته امداد امام (ره) لرستان گفت: مردم استان ۴۳ میلیارد ریال زکات فطریه خود را در صندوق‌های شورای زکات استان واریز کردند که زیر نظر هیئت امنای مساجد بین محرومان توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  جاسم محمدی فارسانی گفت: جمع‌آوری، شناسایی، پرداخت و هزینه کرد زکات فطریه به صورت یکنواخت توسط هیئت امنای مراکز نیکوکاری و مساجد انجام شد.

وی به استقبال مردم از فعالیت‌های اجتماعی و فقرزدایی مراکز نیکوکاری وابسته به کمیته امداد اشاره کرد و گفت: مراکز نیکوکاری در ماه مبارک رمضان ۵۵ میلیارد ریال به مستمندان ساکن در محدوده جغرافیایی خود کمک کرده‌اند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان افزود: هم‌اکنون ۲۵ مرکز نیکوکاری در لرستان فعالیت می‌کنند که تمامی درآمد‌ها و هدایای مردمی زیر نظر هیئت‌امنا بین محرومان همان منطقه تقسیم می‌شود.

وی به حمایت مردم از کودکان یتیم و طرح محسنین در شب‌های قدر اشاره کرد و گفت: یک هزار و ۳۰۰ نفر از مردم خیراندیش لرستان حمایت ۹۱۶ کودک یتیم و ۵۹۸ فرزند محسنین را برعهده گرفته‌اند.

محمدی فارسانی گفت: حامیان نیکوکار با انتخاب فرزندان بی‌بضاعت می‌توانند ماهیانه مبلغ حداقل ۵۰۰ هزار ریال را به طور مستقیم از طریق شناسه پرداخت به حساب کودکان واریز کنند.

انتهای پیام/د

لرستانی‌ها ۴۳ میلیارد ریال فطریه پرداخت کردند

برچسب ها: رمضان ، زکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.