معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال بیش از ۶ هزار و ۳۵۰ نفر در دوره‌های سوادآموزی و برنامه‌های مکمل شرکت خواهند کرد.

امسال ۶ هزار نفر در دوره‌های سوادآموزی استان بوشهر شرکت خواهند کردبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، غلامرضا دانش فر به استقبال خوب سوادآموزان دوره انتقال از آموزش رایانه اشاره‌ کرد و افزود: ۲۳۰ نفر از سوادآموزان دوره انتقال، آموزش رایانه خواهند دید.

وی همچنین بیان کرد: در سال ۱۳۹۸ اتباع خارجی زیرپوشش در دوره سوادآموزی حدود ۳۰۰ نفر است.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر با تاکید براین که زمان ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد، گفت: زمان ثبت نام دوره سواد آموزی از اول مرداد تا پایان دی وثبت نام سوادآموزان در دوره‌های تحکیم و انتقال از اول شهریور تا پایان آبان خواهد بود.

دانش فر با تاکید براین که تاکنون تعداد افراد زیر پوشش اتباع خارجی برای دوره انتقال برای استان مشخص نشده است، عنوان کرد: افراد زیر پوشش اتباع خارجی برای دوره انتقال در چارچوب توافق نامه منعقد شده با نهاد فرهنگی سازمان ملل متحد (یونسکو) خواهد بود.

وی با بیان اینکه امسال تاکید زیادی بر حفظ و توسعه مرکز یادگیری محلی شده است، گفت: اکنون در استان دو مرکز یادگیری محلی در دشتستان و زندان مرکزی شهر بوشهر  در زمینه سوادآموزی در دوره‌های مختلف فعال هستند.

معاون سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: در مراکز یادگیری محلی استان بوشهر در کنار  آموزش سواد به افراد، به آنان مهارت‌های مختلف هم آموزش داده می‌شود.

انتهای پیام/م

۶ هزار نفر در استان بوشهر تحت پوشش سوادآموزی قرار می‌گیرند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.