مسئولان همگام با مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و به معامله قرن نه گفتند.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، مسئولان هم پای مردم در راهپیمایی روز قدس شرکت کرده و به توطئه جدید آمریکا و رژیم صهیونیستی در معامله قرن، نه گفتند.

حضور جدی مردم در راهپیمایی امروز با وجود بحث معامله قرن اهمیت زیادی دارد

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس در حاشیه راهپیمایی روز قدس با حضور در جمع خبرنگاران، با اشاره به حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین، گفت: همه ما وظیفه داریم برای حمایت از مردم فلسطین در روز قدس که یادگار بنیانگذار انقلاب اسلامی است در این روز شرکت کنیم.

وی تصریح کرد: مردم ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی را هر ساله به دهان آمریکا و رژیم صهیونیستی می‌زنند.

نماینده مردم تهران در مجلس ادامه داد: در فضای امروز که بحث معامله قرن مطرح است حضور جدی مردم در این راهپیمایی اهمیت زیادی دارد.

نعمتی تاکید کرد: ورزشکاران و آحاد ملت ایران به دنبال آن هستند که با حضور باشکوه خود در این روز فریاد مردم مظلوم فسطین را به گوش جهانیان برسانند و این موضوع را وظیفه دینی و اخلاقی خود می‌دانند.

سید عباس صالحی وزیر فرهنگ‌ و ارشاد اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی امسال روز قدس و حضور مردم اظهار کرد: هر زمانی تحریم‌ها سنگین و‌ توطئه‌ها عمیق‌تر می‌شود به مراتب انسجام ملی در این ۴۰ سال گسترده‌تر می‌شود و‌راهپیمایی امسال روز قدس نیز با توجه به شرایط تحریمی، مردم با اهمیت بیشتری حضور پیدا کردند.

صالحی افزود: با توجه به اینکه مردم در کنار یکدیگر در مقابل تحریم‌ها می‌ایستند، پیام ویژه‌ای برای مسئولان دارد و آن‌ها باید قدر این مردم را بدانند و بیش از پیش به ملت خدمت رسانی کنند.

وزیر فرهنگ با بیان اینکه مردم با حضور خود در راهپیمایی قدس امسال، توطئه‌ها را ناکام می‌گذارند، خاطر نشان کرد:کسانی که تصور می‌کنند، ملت فلسطین و ایران از آرمان‌های عقب نشینی می‌کنند، با مشاهده این حضور پرشور مردم با شکست مواجه می‌شوند.

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام حسین طائب معاون اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه راهپیمائی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند فروپاشی رژیم صهیونیستی در داخل سرزمین‌های اشغالی آغاز شده است.

وی با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمائی روز قدس امسال تصریح کرد: حضور پرشور ملت‌های آزادیخواه جهان در سراسر ممالک اسلامی و دیگر کشور‌ها می‌توانند شتاب دهنده فروپاشی رژیم غاصب صهیونیستی باشد.

رئیس سازمان اطلاعات سپاه بیان کرد: روند رو به انحطاط رژیم صهیونیستی نشان می‌دهد که مقاومت در برابر مستکبرین همواره جواب می‌دهد، فلسطین و لبنان موفق شدند با مقاومت خود شان توانستند آستانه تحمل رژیم صهیونیستی را از ۳۳ روز به دو روز کاهش دهند.

وی ادامه داد: اگر روند حمایت مردمی از مقاومت فلسطین ادامه پیدا کند روند فروپاشی رژیم صهیونیستی سرعت بیشتری به خود می‌گیرد. سیاست جمهوری اسلامی ایران همواره برپایه حمایت از مظلومان جهان بویژه مردم فلسطین شکل گرفته و این روند با قدرت ادامه پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، «محمد جواد ظریف» که در مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران افزود: پیام امروز این است که قدس فروشی نیست؛ قدس نه متعلق به آمریکا است که به اسرائیل ببخشد نه رژیم صهیونستی می‌تواند ادعایی بر قدس داشته باشد.

وی تصریح کرد: قدس مال مسلمان‌ها و مردم فلسطین است و هیچ کس حق ندارد که آن قبله مسلمانان را به به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی واگذار کند یا هر اقدامی دیگری که باعث خدشه در آرمان ملت فلسطین شود، انجام دهد.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی با ابراز تأسف از بیانیه سران برخی کشور‌های عربی درباره ایران، تصریح کرد: چند انگشت شمار از حکام عربی برای حفظ خود و پیشبرد اهدافشان این توهم را دارند که اگر در کنار نتانیاهو قرار گیرند می‌توانند به آمال خود برسند.

ظریف تصریح کرد: نتانیاهو نتوانسته با گنبد آهنین خود حتی اسرائیل را مورد حمایت خود قرار دهد چطور می‌تواند از این کشور‌ها حمایت کند.

وزیر امور خارجه گفت: بهتر است که امروز که اجلاس همکاری کشور‌های اسلامی در مکه مکرمه تشکیل می‌شود به جای یاوه گویی‌هایی که دیشب در مورد ایران گفته واسرائیل را خوشحال کرده اند، آن کاری را انجام دهد که سازمان همکاری اسلامی برای آن ایجاد شده و آن حمایت از مردم قدس و ملت فلسطین است.

ظلم ۷۰ ساله باید از بین برود

سردار سرتیپ پاسدار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  گفت: روز قدس در همه کشور‌های اسلامی به این معنی است که همه مردم یک صدا فریاد می‌زنند که به هیچ وجه حاضر نمی‌شوند که زیر بار ظلمی بروند که بیش از ۷۰ سال بر ملت مظلوم رفته است.

وی ادامه داد: آن‌ها آن‌قدر مقاومت می‌کنند تا روند باطل صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از بین برود و آن‌ها از فلسطین فرار کنند؛ نه اینکه عقب‌نشینی کنند بلکه از فیزیک سرزمین فلسطین فرار کنند.

دشمنان بدانند که ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار حسین رحیمی در حاشیه راهپیمایى روز قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: امسال بزرگترین مقاومت را در روز قدس با حضور پرشکوه مردم مشاهده کردیم.

وی افزود: حضور مردم بی نظیر بود و با توجه به این جمعیت می‌بینیم که هنوز برخی از مردم به مسیر‌های تعیین شده نرسیدند و در راه هستند.

سردار رحیمی ادامه داد: باعث افتخار است که این جمعیت حماسه‌ای دیگر را رقم بزند، حضور مردم و فریاد آن‌ها بر سر استکبار نشان دهنده آزادگی و وفادارى آن‌هاست.

فرمانده نیروی انتظامى تهران بزرگ یادآور شد: دشمنان بدانند که ملت ایران عقب نشینی نمی‌کند و اتحاد آن‌ها نسبت به گذشته افزایش پیدا می‌کند؛ باز هم تکرار می‌کنم، استکبار باید بداند که مردم از پای نخواهند نشست.
محسن رضایی دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام، در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  در رابطه با راهپیمایی روز قدس گفت: حضرت امام خمینی (ره) مبتکر راهپیمایی روز قدس بود و این روز یکی از نماد‌های احساس مسئولیت ملت ایران نسبت به مسائل انسانی و اسلامی است.
 
وی در ادامه افزود: امسال از لحاظ طرح توطئه‌های جدید برای ملت فلسطین سال مهمی است و ملت با حضور در خیابان‌های تهران و ایران این طرح ننگین را رد می‌کنند.
 
رضایی در رابطه با معامله قرن اظهار کرد: معامله قرن هم مانند طرح‌های دیگر با توجه به اینکه هیچگونه مبنای عادلانه‌ای ندارد قطعا با شکست مواجه خواهد شد.

هدف ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است/ رژیم صهیونیستی تنها از نام یهودیت سواستفاده می کند

همایون سامه یع رئیس انجمن کلیمیان تهران  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور خود در راهپیمایی روز قدس گفت: هدف ما حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و به کشتارهای رژیم صهیونیستی به شدت معترضیم.

وی ادامه داد: همیشه یهودیت شعار دوستی و صلح را سر داده اما رژیم صهیونیستی این کار را انجام داده است.

سامه یع تاکید کرد: رژیم صهیونیستی از نام یهودیت سواستفاده کرده است.

 مقاومت مردم دنیا معامله قرن را با شکست مواجه می‌کند

حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی امسال روز قدس و حضور مردم اظهار کرد: راهپیمایی روز قدس امسال نسبت به سال‌های دیگر باشکوه‌تر و حضور مردم پرشورتر است. نگاه‌های سیاسی مختلفی در راهپیمایی حضور دارند و این نشان دهنده وظیفه شناسی مردم نسبت به انقلاب و مقاومت است.

معاون پارلمانی با اشاره به حضور مسئولان در این راهپیمایی، بیان کرد: مسئولان نیز هم پای مردم حضور دارند؛ به این دلیل که مسئولان برخاسته از مردم هستند.

امیری با بیان اینکه طرح «معامله قرن» از ابتدا شکست خورده است، خاطر نشان کرد: این طرح هیچگاه به نتیجه نمی‌رسد و مقاومت همه مسلمانان در دنیا این معامله را به ورشکستگی سوق می‌دهد.

حامیان معامله قرن در اجرای آن شکست خواهند خورد

امیر دریادار سیاری معاون هماهنگ کننده ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اهمیت روز جهانی قدس گفت: روز قدس روز نشان دادن مقاومت همه مسلمانان جهان در مقابل استکبار جهانی است.

وی افزود: همه آمده اند که بگویند فلسطین برای فلسطینیان است و این جمعیت مهر تاییدی بر این حرف می‌زند.

سیاری در مورد پیام این راهپیمایی به کشور‌های حامی معامله قرن گفت: پیام این راهپیمایی این است که آن‌ها نمیتوانند این کار را انجام دهند و در این امر شکست می‌خورند.

حضور در راهپیمایی روز قدس، پیام مقاومت و ایستادگی داشت

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در ارزیابی حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: همانطور که می بینید حضور مردم بسیار باشکوه و با عظمت است .

وی ادامه داد: حضور مردم در صحنه راهپیمایی روز قدس بیش از هر چیز پیام مقاومت و ایستادگی را به سران کشورهای غربی داشت.

رحمانی فضلی با اشاره به طرح معامله قرن خاطر نشان کرد: طرح معامله قرن نیز مانند تمامی طرح های دیگری است که اگر در آن منفعت ایران و کشورهای اسلامی در نظر گرفته نشود، قطعا سرنوشتی نخواهد داشت.

حضور پرشور مردم در راهپیمایی بهترین اقدام برای سرنگونی معامله قرن است

سردار سرلشکر پاسدار محمد علی جعفری فرمانده سابق سپاه پاسداران و فرمانده قرارگاه بقیه الله(عج) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس، اظهار کرد: هدف آمریکا، رژیم صهیونیستی و متحدانشان از ایجاد ایران هراسی این است که راه مردم آزاده و مسلمان منطقه که در پیرو فرمایشات رهبر انقلاب گام برمی‌دارند و به دنبال مقاومت، و راه مبارزه با ظلم و مقابله مستکبران هستند را متوقف کنند.

وی افزود: دشمن می‌خواهد از اثر گذاری راه مقاومت جلوگیری به عمل بیاورد.

سرلشکر جعفری تصریح کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از عمر پر برکت انقلاب برهمگان ثابت شده است که مردم ایران به دنبال صلح، آرامش، دوستی، توسعه ارزش‌ها و آزادی ملت‌های تحت ظلم در منطقه هستند.

فرمانده سابق سپاه پاسداران در خصوص معامله قرن خاطرنشان کرد: حضور گسترده و معنوی مردم با سر دادن شعارهایشان، بهترین اقدام برای سرنگونی تمام توطئه‌های غرب و دشمنان است.

جهان اسلام طرح معامله قرن را قبول ندارد

آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس اطاعت از رهنمود امام راحل است که آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: پیام امروز حمایت از مظلومین بحرین، فلسطین، یمن و ... است. ملت امروز به خیابان‌ها آمده اند تا به مردم مظلوم بگویند شما تنها نیستید و ملت قهرمان ایران از هر جهت پشتیبان مظلومین عالم، خصوصا مسلمانان است.

مجتهد شبستری درباره پیام این راهپیمایی تصریح کرد: پیام راهپیمایی امروز این است که انتقال پایتخت رژیم صهیونسیتی به بیت المقدس و طرح معامله قرن یاوه گویی‌هایی است که جهان اسلام آن را قبول ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این راهپیمایی‌ها و سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شاهد افول ستاره آمریکا و اسرائیل باشیم و همانگونه که رهبر معظم پیش‌بینی کرده بودند این‌ها نابود شدنی و از بین رفتنی هستند.

با فشار و تهدید زیر بار گفت‌وگو نخواهیم رفت

به گزارش خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان محمودآباد همزمان با روز جهانی قدس، خاطرنشان کرد: دست‌های پنهان در حال پاشیدن بذر یاس در میان مردم هستند.

وی با تاکید بر اینکه چاشنی فشار روانی و تبلیغاتی و اثرگذاری روی افکار مردم در دستور کار معاندین نظام است، اظهار کرد: خبر داریم که تیم‌هایی در کشور‌های مختلف در حال تزریق یأس از طریق فضای مجازی هستند، با رصد اخبار کشور و با توجه به آشنایی با روحیات ما خبر‌هایی را منتشر می‌کنند.

سخنگوی وزارت امور خارجه با تاکید بر اینکه جنگی نخواهد شد، اما باید آمادگی دفاعی و نظامی خود را حفظ کنیم، گفت: فرقی بین سردار سلیمانی و دکتر ظریف وجود ندارد و هر دو گوش به فرمان رهبری هستند. هیچ دو گانه‌ای در کشور وجود ندارد و مسائل پیش آمده کار دشمنان برای ایجاد تفرقه بین مسئولان و مردم است.

موسوی در ادامه مقطع کنونی را زمان اتحاد و همدل شدن مردم دانست، اظهار کرد: پیام ما ملت ایران به دنیا، پیام مقاومت است، ملتی هستیم که دنبال صلحیم، اما زیر بار گفتگو با فشار و تهدید نخواهیم رفت؛ ۴۰ سال پس از پیروزی انقلاب همین روحیه را داریم و حفظ کردیم.

 

حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار باشکوه بود

عزت الله ضرغامی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: حضور مردم در راهپیمایی روز قدس بسیار چشمگیر و باشکوه بود.

وی افزود: حتی در بخش‌های عمده‌ای از شهر با ترافیک مواجه بودیم و مردم به سبب اعتقاداتی که دارند با زبان روزه و این گرما باز هم در این مراسم شرکت کردند که این بسیار ارزشمند است.

ضرغامی با اشاره به طرح معامله قرن ادامه داد:  معتقدم همین تصاویری که الان در حال پخش است بالاترین پیام را به سردمداران استکبار می‌رساند مبنی بر اینکه پیروزی بسیار نزدیک است.

مردم مسلمان با مقاومت خود می‌توانند، برمعامله قرن غلبه کنند

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، صادق محصولی قائم مقام جبهه پایداری در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با اشاره حضور پرشور مردم در این راهپیمایی گفت: روز قدس در حقیقت روز همبستگی همه ملت‌های جهان اسلام علیه استکبار جهانی و فرزند خلف آن‌ها رژیم صهیونیستی غاصب است.

وی افزود: ان‌شا‌‌الله با حضور گسترده تمامی مستضعفان جهان به ویژه مسلمانانی که با زبان روزه این روز علیه رژیم صهیونیستی و آمریکا شعار می‌دهند، این معامله قرن همانند طرح‌های دیگر استکبار جهانی به تاریخ خواهد پیوست.

قائم مقام جبهه پایداری تصریح کرد: مردم مسلمان با مقاومت خود می‌توانند بر این مکر جدید دشمن غلبه کنند.

طرح معامله قرن بیش از هرچیز معامله با خون شهداست

سردار شرفی رئیس پلیس پیشگیری ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  با ارزیابی حضور امروز مردم در راهپیمایی گفت: مردم ما امروز بسیار عالی و با شکوه ظاهر شدند و طبق اخرین اخباری که به من اطلاع داده شده حضور مردم در سراسر نقاط کشور بسیار با عظمت و با نظم خاصی همراه بوده و مردم مثل همیشه در دفاع از مردم فلسطین ثابت قدم ایستاده اند.

وی با اشاره به طرح معامله قرن ترامپ ادامه داد: طرح معامله قرن بیش از هرچیز معامله با خون شهداست و از همین رو از هم اکنون این طرح با شکست مواجه شده است و این امتی که در سراسر جهان امروز حصور پیدا کرده اند و با حضور خود طبق روال گذشته از آرمان‌ها دفاع کرده و هرگز با استکبار سر سازش ندارند و از همین الان نیز مشت محکمی بر دهان این افراد کوبیده اند.

وی افزود: طبیعی است که هرگز نمیتوان با آرمان‌ها و خون شهدا مقابله کرد و محال است که ملت مسلمان با یک غاصب سازش کنند.
 
شرفی تاکید کرد: امیدواریم این بار هم مانند سایر طرح‌هایی که ارائه کردند و هربار مفتصح‌تر از قبل شد این بار هم تیرشان به خطا رفته و شکست سنگینی را متحمل شوند.

معامله قرن می‌خواهد برای سرنوشت فلسطین معامله کند

سردار وحیدی رئیس دانشگاه دفاع ملی در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد اهمیت روز جهانی قدس گفت: یک ظلم بسیار بزرگ در تاریخ معاصر اتفاق افتاده است و باعث شده ملتی از خانه های خود رانده شده و غاصبین خانه هایشان را غصب کردند.

وی افزود: یادآوری این حق به گردن همه انسان ها، مسلمانان و ملت ایران است و باید تلاش کنیم این ظلم برطرف شود.

سردار وحیدی با اشاره به معامله قرن اظهار کرد: امسال دولت ترامپ، صهونیست ها و سران عربستان و امارات توطئه جدیدی به نام معامله قرن را کلید زدند که موضوع فلسطین از یاد ها برود و می خواهند بر سر سرنوشت ملت فلسطین معامله کنند، بنابراین راهپیمایی امسال از هر سالی مهم تر است.

رژیم صهیونیستی نسبت به ۴۰ سال قبل ضعیف‌تر شده است

 به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، فتاح رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) در جمع خبرنگاران و در حاشیه راهپیمایی روز قدس با اشاره به حضور پرشور مردم در این راهپیمایی، گفت: حضور مردم نسبت به سال‌های قبل انصافا بهتر بود به دلیل اینکه دشمنان نادانسته همیشه نزدیک روز قدس کاری می‌کنند که مردم ما تحریک شوند.

وی افزود: بحث معامله قرن، اجلاس عربستان و اجلاس بحرین مردم ما را تحریک و تهییج کرده است.

فتاح تاکید کرد: امروز اسراییلی که می‌بینیم نسبت به چهل سال قبل ضعیف‌تر شده و نقشه آن کوچکتر شده است، رژیم صهیونیستی از جنوب لبنان عقب نشینی کرده و در آنجا دیوار ۸ متری می‌زند و تقریبا غزه از داخل نقشه رژیم صهیونیستی جدا شده است.

رییس کمیته امداد افزود: کرانه غربی مستقل عمل می‌کند، اسرائیلی که سال ۶۷ ظرف ۶ روز جهان عرب را تقریبا شکست داده بود اکنون در دو روز، در مقابل غزه شکست می‌خورد.

وی تصریح کرد: این‌ها نشان می‌دهد که همه شرایط و عوامل رژیم صهیونیستی را ضعیف‌تر کرده یعنی مقاومت اسرائیل را محاصره کرده و آن را در منگنه گذاشته است، این‌ها اسراییل را عصبی و ناراحت کرده و به جایی هم نخواهند رسید

رییس کمیته امداد امام خمینی (ره) بیان کرد: بدون تردید نقشه و ترفند آن‌ها مانند دیگر نقشه هایشان به نتیجه نخواهد رسید، چون مردم پای کار مقاومت هستند و نسبت به فلسطین و قدس وفادارند و این ایستادگی و حضور به لطف خدا نسبت به قبل بیشتر از قبل نتیجه خواهد داد.

نفوذ آمریکایی‌ها و صهیونیست ها هر روز در منطقه ضعیف‌تر می‌شود

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام علی فلاحیان وزیر اسبق وزارت اطلاعات در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: آمریکایی ها می‌خواهند با طرح معامله قرن مساله فلسطین را به نفع اسرائیل حل کنند.

وی افزود: آمریکایی‌ها می‌خواهند قدس شریف را از دست مسلمانان بیرون آورند که البته این یک خیال باطل بوده است، که آمریکایی‌های و صهیونیست‌ها سال‌ها به دنبال آن بودند.

عضو سابق مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه نفوذ آمریکایی‌ها و صهیونیست ها هر روز در منطقه ضعیف‌تر و کمتر می‌شود، گفت: حضور باشکوه مردم در راهپیمایی یوم‌الله روز قدس برای پیشرفت انقلاب و آرمان‌های فلسطین بسیار موثر است.

مخاطب روز قدس ملت‌ها هستند/ معامله قرن با ایستادگی ملت‌ها محکوم به شکست است

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حدادعادل عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: با ابتکار بنیان گذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) در راهپیمایی روز قدس در چهل سال اخیر ملت ایران، ملت‌های مسلمان جهان را برای حمایت از مردم فلسطین به حرکت درآورده است.

حدادعادل در ادامه تاکید کرد: امریکا و رژیم صهیونیستی که بدنبال اجرای طرح معامله قرن هستند، بدست دولت‌های مزدور و حکومت‌های دست نشانده بدنبال اجرای این طرح هستند.

وی تصریح کرد: مخاطب روز قدس ملت‌ها هستند و به همین جهت این معامله محکوم به شکست است، زیرا ملت‌ها در برابر آن ایستادگی می‌کنند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: همانطوری که در طول ۴۰ سال اخیر اجازه ندادند موضوع فلسطین به فراموشی سپرده شود.

طرح مقابله با قرن در نطفه خفه خواهد شد

علی اکبر ولایتی مشاور رهبر در امور بین الملل در گفت‌وگو با خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان٬ در راه پیمایی روز قدس گفت: امسال پر شورتر از سالهای دیگر برگزار شده نکته دیگر اینکه پیاده روی قدس تمام جهان اسلام فراگیر شده است.


مشاور رهبر در امور بین الملل گفت: هیچ سالی مانند امسال راهپیمایی روز قدس گسترده در تمام جهان اسلام نبود، به دلیل اینکه جمهوری اسلامی ایران پیشتاز در مبارزه علیه صهیونیسم و آمریکا در کل جهان اسلامی بوده است.

وی در پایان گفت: همچنین مقابله با طرح معامله بزرگ قرن نکته دیگری بود که مردم در راهپیمایی امروز شرکت کردند، معتقدم در حالی که این طرح هنوز شروع نشده در نطفه از بین خواهد رفت.

اسرائیل به زودی نابود خواهد شد

امیر سرتیپ عزیز نصیرزاده، فرمانده نیروی هوایی ارتش در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به راهپیمایی روز قدس گفت: این راهپیمایی جزء آرمان‌های امام راحل است که حضور ما در اینجا انشاالله به نابودی ظلم و اشغالگر ختم خواهد شد.

وی افزود: به امید خدا این نهضت با ظهور امام زمان (عج) همراه خواهد شد و همان طوری که رهبر معظم انقلاب گفتند، اسرائیل نابود می‌شود.

فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به معامله قرن گفت: معامله قرن یک معامله بیخود است و هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید چرا که قرآن وعده داده حق همیشه پیروز است و آن‌ها حق نیستند و قطعاً به نتیجه نخواهد رسید.
 

فرهاد دژپسند معاون اقتصاد و امور دارایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در راهپیمایی روز قدس گفت: مردم در چهل سال بعد از انقلاب نشان دادند که بر آرمان‌های خود ایستادند. یکی از مهمترین آرمان‌های مردم در انقلاب اسلامی ایران دفاع از مظلومین، مقابله با متجاوزین و زورگویان بوده است.

دژپسند ادامه داد: بحث فلسطین و رژیم غاصب، بحث راه بردی انقلاب اسلامی ایران است. از ابتدا این جهت‌گیری وجود داشت و خوشبختانه امام با درایتی که داشتند آخرین جمعه ماه مبارک رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند و مردم با شرکت در راهپیمایی پایداری و پایبند خود را نشان دادند.

معاون اقتصاد و امور دارایی اظهار کرد: امسال که شعار معامله قرن مطرح شد، واکنش مردم جدی تر بود. مردم با زبان روزه به این راهپیمایی آمدند تا اعلام کنند این معامله یک معامله ناصحیح ظالمانه و زیان باری است اصلاً مفهوم معامله ندارد. به دلیل این که طرف معامله مردم مظلوم فلسطین هستند و آنها هرگز راضی نمی شوند تن به این معامله دهند.

سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس، گفت: مردم نسبت به تمام سال‌های گذشته حضور پررنگی تری داشتند، خدا را شاکریم که مردم با زبان روزه چنین صحنه باشکوهی را رقم زدند و درود می‌فرستیم بر چنین مردم نجیب و با غیرتی که اینگونه پای کار ایستاده اند.

وی ادامه داد: طبیعتا این حضور پاسخ دندان شکنی است به کسانی است که میخواهند با ذلت و خواری معامله قرن را تصویب کنند.

فرمانده نیروی انتظامی تهران تصریح کرد: کشور‌های مرتجعی نوکری استکبار را می‌کنند و آتش بیار اقدامات آمریکا شده اند؛ نه فقط مردم ایران بلکه تمامی ملت‌های آزاده امروز در دفاع از مردم فلسطین قدم‌های محکمی برداشته اند.

تلاش بیهوده برای به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل احمدی مقدم، فرمانده سابق نیروی انتظامی  در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به بنیانگذاری راهپیمایی روز قدس توسط امام خمینی(ره)، گفت: این بنا نماد و حرکتی در جهت حل مسئله اساسی فلسطین و حمایت از مردم آن و انشاالله بر اندازی و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه همه ساله ابعاد جهانی این راهپیمایی گسترده‌تر می‌شود، افزود: آثار میدانی این راهپیمایی سال به سال شکوفاتر و آشکارتر می‌شود.

فرمانده سابق نیروی انتظامی با اشاره به معامله قرن تصریح کرد: معامله قرن ادامه تلاش‌های گذشته برای رسمیت بخشی به رژیم اشغالگر است که قطعا این این معامله به جایی نمی‌رسد، ولی مهمتر از آن حواشی آن است.

احمدی مقدم خاطرنشان کرد: با این معامله منافقان و خائنان در حمایت از مردم فلسطین معلوم می‌شود، یعنی عده‌ای که پول می‌گذارند تا مردم آواره فلسطین را بیرون کنند و جای دیگر به آن‌ها ملیت دهند و به رژیم اشغالگر رسمیت ببخشند.

وی در پایان گفت: نکته مهم این معامله این است که باعث آشکار شدن چهره حامیان حقیقی فلسطین است.
 

معصومه ابتکار معاون امور زنان ریاست جمهوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در راهپیمایی روز قدس با اشاره به آشنایی افکار عمومی جهان با جنایات رژیم صهیونیستی گفت: آنچه که امروز بسیار مهم است این است که افکار عمومی دنیا نسبت به جنایت این رژیم آگاهی بیشتری پیدا کردند. امروز اطلاع رسانی نسبت به ظلم هایی که علیه مردم فلسطین و شرایطی که مردم در غزه دارند اتفاق می افتاد، بیشتر شده است.

امور زنان ریاست جمهوری ادامه داد: این آگاهی می تواند به اصلاح سیاست های یکجانبه علیه مردم فلسطین و روحیه مردم فلسطین برای مقاومت را افزایش دهد.

وی درباره طرح معامله بزرگ قرن گفت: به نظر می‌رسد که این معامله به نتیجه نمی‌رسد، به دلیل اینکه این معامله یک طرفه است و تمام معامله‌های  یک سویه جواب نمی دهد.
 
ابتکار درباره آینده فلسطین گفت: ان شالله ظلم و اشغالگری ریشه کن شود، ما نه تنها در کل منطقه خاورمیانه بلکه در کل دنیا آثار منفی حضور رژیم صهیونیستی  را شاهد هستیم، امیدواریم که مردم فلسطین هر چه زودتر به حقوق خود برسند.

دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی با ارتش ایران را ندارند

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، امیر علیرضا صباحی فرد فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در رابطه با تهدید کشور‌های مختلف علیه ایران، اظهار کرد: دشمنان به هیچ وجه قدرت رویارویی و مقابله با ارتش جمهور اسلامی ایران نداشته و نخواهند داشت.

وی افزود: ملت سلحشور و انقلابی ایران اسلامی و سایر کشور‌های دیگر امروز با آرمان قدس شریف تجدید پیمان کردند. ملت مسلمان ایران بار دیگر به فرمایشات رهبر کبیر انقلاب پاسخ مثبت دادند و به میدان آمدند تا بگویند پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستاده اند.

صباحی فرد ادامه داد: آن کسانی که وعده داده بودند انقلاب اسلامی ایران نابود خواهد شد بیایند و این جمعیت میلیونی را ببینند تا متوجه شوند مردم ایران به پای انقلاب اسلامی خواهند ایستاد.
فرمانده نیروی پدافند هوایی تاکید کرد: به افراد و کشور‌هایی که با انقلاب اسلامی دشمنی دارند می‌گویم که این انقلاب به انقلاب امام زمان وصل خواهد شد و ما پای این انقلاب و نظام ایستاده‌ایم و مذاکره و معامله‌ای در رابطه با مسائل ناموسی انقلاب همچون مسائل دفاعی و نظامی نخواهیم داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اینکه قدس پایتخت ابدی فلسطین است جزء شعار‌های ابدی ما خواهد بود.

حمایت از مردم فلسطین تا زمانی که ظلم غاصبان هست، ادامه دارد

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سیدمحمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش در حاشیه راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران، گفت: حضور باشکوه مردم ایران و دانش‌آموزان در راهپیمایی روز قدس نشأت گرفته از روحیه استکبارستیزی آن‌هاست.

وی تاکید کرد: روحیه استکبارستیزی مردم ایران ریشه در آموزه‌های دینی دارد.

وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: تا هر زمانی که فلسطین مسأله اول جهان اسلام است تکلیف شرعی همه مسلمانان حمایت از آنان و حضور باشکوه در راهپیمایی روز قدس است.

بطحایی افزود: حداقل کاری که مردم ایران اسلامی برای مردم فلسطین انجام می‌دهند حضور جدی در راهپیمایی روز قدس و اعتراض به کودک‌کشی و ظلم صهیونیست‌ها به جهان اسلام و کل جهان است. تا زمانی که این ظلم آن‌ها ادامه دارد حمایت از مردم فلسطین هم برقرار است.

معامله قرن اشتباه راهبردى آمریکا است

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمدرضا عارف رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در حاشیه راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: حضور من به عنوان یک شهروند ایرانى می‌تواند نشانه‌ی برای آزاد سازی قدس باشد و همچنین امروز در میان مردم تلاشی را برای آزادی قدس مشاهده می‌کنیم که بسیار افتخارآمیز است.

وى تاکید کرد: معامله قرن یک اشتباه راهبردى براى آمریکا و شری برای طراحان آن خواهد بود، انشالله به زودی آزادسازی قدس را شاهد خواهیم بود.

امروز جریان مقاومت قوی‌تر شده است

به گزارش خبرنگار حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس و در جمع خبرنگاران گفت: در سال‌های اخیر همیشه حضور مردم در راهپیمایی روز قدس پشتیبان جدی برای مسئله دفاع از مردم فلسطین بوده و از این جهت امری است که در یاد مردم فلسطین خواهد ماند.

رئیس مجلس در پاسخ به سؤال چرا در این سال‌ها اسرائیل مرتبا ضعیف‌تر و جریان مقاومت قوی‌تر شده؟ اظهار کرد: این مسئله‌ای روشن است، چرا که جریان‌هایی که طرح‌های صلح را دنبال می‌کردند به نتیجه نرسیدند و هرچه آن‌ها روی این مسائل اصرار بیشتری می‌کردند نتیجه کمتری می‌گرفتند.

وی افزود: لذا حضور آمریکایی‌ها در منطقه که برای سرکوب مسلمانان طراحی شده بود موجب شد، جریان مقاومت قوی‌تر شود.

معامله قرن؛ یک شوی سیاسی محکوم به شکست است

منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری  در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور پرشور مردم در روز قدس گفت: همانطور که امام بزرگوار وعده داده این ملت بزرگ پای آرمان‌های انقلاب ایستاده است.

وی افزود: توجه مردم به فرمایش رهبری معظم در مورد روز قوس امسال حضور را پرشورتر کرده است. مردم مسلمان ایران مردمی حق طلب بوده و پای حرکت‌هایی که برای احقاق حقوق مردم فلسطین شروع شده خواهد ایستاد و به سهم خود را به این مسئله کمک می‌کند.
 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با بیان اینکه معامله قرن یک کلاه برداری سیاسی است اظهار کرد: کسانی که حقی در سرزمین فلسطین نداشته طرف معامله نیستند چرا که آن‌ها نه نماینده مردم فلسطین بوده و نه اهل آن سرزمین بنابراین این معامله باطل است.

غلامی ادامه داد: افکار عمومی جهان به سادگی معامله قرن نخواهند پذیرفت و این یک مسئله یک شوی سیاسی محکوم به شکست است.

وی در پایان درباره نقش جامعه دانشگاهی پیرامون مسئله فلسطین گفت: جامعه دانشگاهی کشور نقش روشنگرانه درباره سوابق مسئله فلسطین و رویداد‌های آن داشته و باید سهم ویژه خود را پرداخت کند.
 
 
علاالدین بروجردی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی  در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: امسال روز قدس از ویژگی مضاعفی به لحاظ هنجار شکنی‌های احمقانه ترامپ که جولان و قدس را را جز خاک رژیم غاصب صهیونیستی اعلام کرد.

وی افزود:وی معامله مسخره قرن را رقم زد، اما آمریکا و اسرائیل باید بدانند که طرح هایشان شکست خواهد خورد و پاسخ ترامپ واسراییل و آل سعود را ملت ما و همه کشور‌های اسلامی با حرکت عظیمی که یادگار معمار کبیر انقلاب است داده اند.

وی ادامه داد: پیش بینی رهبر انقلاب که فرمودند اسراییل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید.
 
 

به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محمد رضا یزدی فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ در حاشیه مراسم راهپیمایی روز قدس و در جمع خبرنگاران گفت: حضور مردم بیانگر حمایت از آرمان‌های بزرگ اسلامی بخصوص فلسطین است.

وی افزود: مردم آماده اند تا از آرمان‌های فلسطین دفاع کنند. این معامله قرن هم طنزی تلخ است که بار‌ها شکست خورده است.

سردار یزدی ادامه داد: این‌ها از کمپ دیوید تا قرارداد‌های دیگر نفتی شان همه شکست خورده است. این معامله قرن هم هیچ نتیجه‌ای درپی نخواهد داشت، البته ما موافق هستیم که معامله قرنی صورت بگیرد، ولی این معامله قرن باید در زمین‌های غزه باشد و توسط مردم غزه برای تعیین سرنوشت خودشان باشد و مردم فلسطین باید خودشان برای آینده شان تصمیم بگیرند.

فرمانده سپاه محمد رسول الله تهران بزرگ خاطرنشان کرد: امروز میز مذاکره زمین فلسطین و غزه است و کسانیکه سر این میز می‌نشیتند کودکان فلسطینی هستند که به جرم دفاع از کشورشان در برابر رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده اند.

وی تاکید کرد: شکر خدا تا کنون هیچ مشکل امنیتی نداشته ایم؛ دشمنان هم می‌دانند که حضور مردم در صحنه هرگونه تحرکی را از آن‌ها می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، آیت‌الله احمد جنتی در جمع خبرنگاران در راهپیمایی روز قدس گفت: روز قدس یک روز جهانی است و مربوط به حمایت از مستضعفین عالم است و اختصاص به ایران، عراق و سوریه ندارد بلکه مربوط به تمامی مظلومین است.

وی با بیان اینکه روز قدس روز مبارزه با ظلم است، افزود: تا مادامی که مظلوم و ظالم در این دنیا است، روز قدس وجود دارد تا ان‌شالله ریشه ظلم را براندازد و هر قدم این حرکت لگدی بر سر ترامپ و آمریکایی‌ها و چوبی است که بر سر آن‌ها می‌زنیم.

جنتی با بیان اینکه مردم با راهپیمایی پیام دارند، تصریح کرد: پیام مردم به آمریکا این است که اگر صدبرابر ما را تحریم کنید قدرت و مقاومت ما زیادتر می‌شود و ما عقب نمی‌نشینیم.

وی ادامه داد: مردم ما تا زمانی که علی (ع)، حسین (ع) و عاشورا دارند ایستاده‌اند و پیروزی نهایی با ما است.

رئیس مجلس خبرگان گفت: پیام این راهپیمایی همین پیام‌هایی است که مردم سر می‌دهند و آن مرگ بر آمریکا، ما ایستاده‌ایم است؛ یعنی همان طوری که شاه را بیرون کردیم، ترامپ را هم لگدمال می‌کنیم و شکست نهایی با آنهاست و ما پیروزیم.

یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دفاع از حقوق فلسطین است

الیاس حضرتی نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های‌گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس،  گفت: دفاع از حقوق فلسطین مهم است و هر سال راهپیمایی روز قدس با شکوه‌تر از سال گذشته برگزار می‌شود.

حضرتی افزود: مسئله فلسطین تنها یک موضوع ساده نیست، بلکه یک نقشه جهانی است برای اینکه به تفرقه دامن زنند و کشور‌های ضعیف را تضعیف و به آتش بکشند.

نماینده تهران در پایان گفت: یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی دفاع از حقوق فلسطین است و هر سال راهپیمایی مردم با شکوه‌تر از گذشته برگزار می‌شود و آرمان انقلاب اسلامی دفاع از مردم مظلوم فلسطین است.

با شیطان بزرگ مذاکره نمی‌کنیم

به گزارش خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه در حاشیه مراسم روز قدس امسال در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور میلیونی مردم در این مراسم اظهار کرد: مردم انقلابی ایران موقعیت شناس و زمان شناس هستند و همواره در مراحل مهم در صحنه حضور داشته اند.

وی افزود:امروز که مجدداً نظام سلطه با ترفند جدیدی به نام معامله قرن می‌خواهد رژیم صهیونیستی را از این مخمصه نجات دهد و در حاشیه امنیت قرار دهد ملت ایران با حضور در راهپیمایی روز قدس اعلام کردند که نقشه خائنانه آن‌ها را می‌دانند و از آرمان‌های فلسطین حمایت می‌کنند.
 
معاون اول قوه قضاییه درباره اظهارات اخیر مقامات آمریکایی درباره مذاکره بین ایران و آمریکا گفت: آمریکا شیطان بزرگ است و ما با شیطان مذاکره نمی‌کنیم.

 معامله قرن ورشکسته است

به گزارش خبرنگار  احزاب و تشکل‌ها گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،حسینعلی امیری معاون پارلمانی رئیس جمهور در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا ما اهل مذاکره هستیم یا مقابله؟، گفت: مقام معظم رهبری تکلیف را روشن کردند و فرمودند ما اهل مقاومت هستیم و بر این اساس همه ما باید از فرمایشات ایشان تبعیت کنیم.

وی ادامه داد: حضور مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از اقشار و جناح‌های مختلف سیاسی نشان دهنده یکپارچگی و اتحاد و تبعیت همه ملت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب است.

معاون پارلمانی رئیس جمهور درباره طرح «معامله قرن»، گفت: از همین الان مشخص است که این طرح راه به جایی نخواهد برد چرا که این معامله مقبول و مشروع نیست و یک معامله باطل است و هیچ آثار حقوقی بر آن مترتب نیست.

امیری با تاکید بر اینکه معامله قرن معامله‌ای ورشکسته است، خاطرنشان کرد: حضور همه مردم ایران و جهان در راهپیمایی روز جهانی قدس شکست معامله قرن را نوید می‌دهد و قطعاً به نتیجه نمی‌رسد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار