عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: انتقال پایتخت رژیم صهیونسیتی به بیت المقدس و طرح معامله قرن یاوه گویی‌هایی است که جهان اسلام آن را قبول ندارد.

جهان اسلام طرح معامله قرن را قبول نداردآیت الله محسن مجتهد شبستری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حضور مردم در راهپیمایی روز قدس گفت: راهپیمایی روز قدس اطاعت از رهنمود امام راحل است که آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کردند.

وی در ادامه افزود: پیام امروز حمایت از مظلومین بحرین، فلسطین، یمن و ... است. ملت امروز به خیابان‌ها آمده اند تا به مردم مظلوم بگویند شما تنها نیستید و ملت قهرمان ایران از هر جهت پشتیبان مظلومین عالم، خصوصا مسلمانان است.

مجتهد شبستری درباره پیام این راهپیمایی تصریح کرد: پیام راهپیمایی امروز این است که انتقال پایتخت رژیم صهیونسیتی به بیت المقدس و طرح معامله قرن یاوه گویی‌هایی است که جهان اسلام آن را قبول ندارد.

وی در پایان تاکید کرد: امیدواریم با برگزاری این راهپیمایی‌ها و سر دادن شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، شاهد افول ستاره آمریکا و اسرائیل باشیم و همانگونه که رهبر معظم پیش‌بینی کرده بودند این‌ها نابود شدنی و از بین رفتنی هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار سیاسی ، روز قدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار