وزیر خارجه کشورمان گفت:پیام امروز این است که قدس فروشی نیست.

قدس متعلق به همه مسلمانان استبه گزارش خبرنگار  سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،«محمد جواد ظریف» در مراسم روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران حضور یافت و افزود: پیام امروز این است که قدس فروشی نیست؛ قدس نه متعلق به آمریکا است که به اسرائیل ببخشد نه رژیم صهیونستی می‌تواند ادعایی بر قدس داشته باشد.

وی تصریح کرد: قدس متعلق به مسلمان‌ها و مردم فلسطین بوده و هیچ کس حق ندارد قبله مسلمانان را به آمریکایی‌ها و رژیم صهیونیستی واگذار کند یا با هر اقدامی دیگری به آرمان ملت فلسطین خدشه وارد کند.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی با ابراز تأسف از بیانیه سران برخی کشور‌های عربی درباره ایران، تصریح کرد: تعداد انگشت شمار از حکام عرب برای حفظ خود و پیشبرد اهدافشان این توهم را دارند که اگر در کنار نتانیاهو قرار گیرند به آمال خود خواهند رسید این در حالی است که  نتانیاهو نتوانسته با گنبد آهنین خود حتی اسرائیل را مورد حمایت خود قرار دهد چطور می‌تواند از این کشور‌ها حمایت کند.

وزیر امور خارجه گفت: بهتر است امروز که اجلاس همکاری کشور‌های اسلامی در مکه مکرمه تشکیل می‌شود به جای یاوه گویی‌هایی که دیشب در مورد ایران شد و خوشحالی اسرائیل را به دنبال داشت کاری را انجام دهند که سازمان همکاری اسلامی برای آن ایجاد شده که در واقع همان حمایت از مردم قدس و ملت فلسطین است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار