فرماندار جوانرود با یادآوری وضعیت نامناسب دفن زباله سایت شمامه‌ای این شهرستان گفت: ساماندهی این سایت ضروری است.

روزانه ۱۰۰ تن زباله در شهر جوانرود تولید می‌شودبه گزارش    گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،رستگار یوسفی فرماندار جوانرود روز پنجشنبه در جلسه بررسی و چاره اندیشی سایت دفن زباله شمامه‌ای با بیان اینکه مشکلات این سایت از مهمترین دغدغه‌های اینجانب است،  گفت : شهرداری باید در اسرع وقت در یک برنامه کوتاه مدت وضعیت دفن زباله این سایت را ساماندهی کرده و برای بلندمدت نیز برنامه داشته باشد.

وی با بیان اینکه روزانه ۱۰۰ تن زباله در شهر جوانرود تولید می‌شود، اظهار داشت: محل سایت زباله از مهمترین مشکلاتی است که باید با همکاری شهرداری‌های منطقه اورامانات در یک نقطه متمرکز ساماندهی شود.

یوسفی  بیان کرد: با توجه به اینکه اکنون دفن زباله شمامه‌ای سلامت اهالی مسکن مهر هلانیه، مردم و محیط زیست را تهدید می‌کند، شهرداری باید هرچه سریع‌تر برای ساماندهی آن اقدام کند.

شهردار جوانرود نیز با بیان اینکه مشکلات سایت زباله شمامه‌ای از دغدغه‌های شهرداری است، گفت: برای حل مشکلات این سایت در کوتاه مدت نسبت به همپوشانی و دفن بهداشتی زباله‌ها و مسیر دسترسی به این سایت اقدام و با همکاری شهرداری‌های منطقه اورامات برنامه‌های بلندمدت را دنبال می‌کنیم.

حسینعلی طهماسبی افزود: از سال ۹۴ تاکنون شهرداری پیگیری مشکلات سایت زباله بوده، اما تاکنون به دلایل مختلف به نتیجه نرسیده است.

انتهای  پیام/ز

 

مشکلات سایت زباله شمامه‌ای از دغدغه‌های شهرداری است

برچسب ها: پسماند ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.