استاندار لرستان گفت: صدور بیمه‌نامه واحد‌های احداثی در مناطق سیل زده استان بدون دریافت هزینه از سوی تامین اجتماعی انجام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، استاندار لرستان گفت: صدور بیمه‌نامه واحد‌های احداثی در مناطق سیل زده استان بدون دریافت هزینه از سوی تامین اجتماعی انجام خواهد شد.


سید موسی خادمی  اظهار کرد: سازمان تامین اجتماعی نسبت به صدور بیمه‌نامه واحد‌های احداثی مناطق سیل زده استان بدون دریافت هزینه و همچنین نسبت به جواب استعلام‌های آن‌ها ظرف ۴۸ ساعت آینده اقدام خواهد کرد.

وی بر لزوم تسریع در پرداخت تسهیلات بانکی بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده استان تاکید کرد و افزود: بنیاد مسکن با توجه به جدول توزیع شهرستانی که ارائه داده با همکاری بانک‌ها این تسهیلات را پرداخت کند.

استاندار لرستان بیان کرد: بنیاد مسکن به افرادی که مرحله اول مبلغ دوره انتقال از اسکان اضطراری به دائم را دریافت و نسبت به جمع‌آوری چادر‌های خود در سطح شهر و معابر عمومی اقدام کرده‌اند، با هماهنگی فرمانداری‌ها مرحله دوم این کمک‌ها را واریز کند.

وی یادآور شد: کالا‌های اساسی نیز به کسانی داده شود که چادر‌های خود را در معابر عمومی جمع کرده‌اند.

خادمی تصریح کرد: واحد‌های مسکونی و تجاری پلدختر که در حریم نبوده، اما زمین تخریب شده است و زیرسازی آن‌ها هزینه سنگینی دارد شناسایی شوند تا در خصوص آن‌ها تصمیم‌گیری کنیم.

وی گفت: بنا بر تصمیم اتخاذ شده، بنیاد مسکن به آسیب دیدگان سیل بهمن ۹۷ در خرم‌آباد تسهیلات بلاعوض و معیشتی را پرداخت می‌کند.

انتهای پیام/ب

صدور بیمه‌نامه رایگان برای واحد‌های احداثی در مناطق سیل‌زده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.