تغییر توضیحات حساب‌های بازی Call of Duty

توضیحات حساب‌ شبکه‌های اجتماعی بازی Call of Duty به "به سوی تاریکی" تغییر کرد.

تغییر توضیحات حساب‌های بازی CODبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، انتشار نسخه جدید از سری Call of Duty در سال جاری ، بیشتر از حد معمول همیشگی خود طول کشیده است. طبق خبرهایی که در گذشته‌ای نزدیک اعلام شد، شرکت اکتیویژن در حال آماده سازی نسخه جدیدی با نام Modern Warfare است. شرکت اکتیویژن اعلام کرده بود این عنوان بر اساس همان عنوان قدیمی اما با را اندازی مجدد نرم افزاری، طراحی شده است. نسخه قدیمی این عنوان که با هدف تغییر سبک سری Call of Duty از جنگ جهانی به جنگ‌های امروزی و فرا مدرن روانه بازار شد. این نسخه از سری Call of Duty هم با وجود تغییری ناگهانی در سبک همیشگی این سری توانست نظر گیمرهایی که حتی به نبردهای امروز و مدرن علاقه‌ای نداشتند را نیز جلب کند و در مدت کوتاهی فروش نسبتا بالایی داشته باشد.

تغییر توضیحات حساب‌های بازی Call of Duty

با اعلام این خبر توسط شرکت اکتیویژن شایعات متعددی از بازی در فضای مجازی منتشر شد . عده‌ای معتقد هستند این عنوان نسخه ریمستر شده از بازی Modern Warfare قدیمی و در ادامه همان بازی ساخته شده است و تعدادی از منتقدان هم باور دارند این عنوان با داستانی کاملا جدید و مستقل از نسخه قدیمی ساخته شده است. از طرفی هم این احتمال بسیار کم است که شرکت اکتیویژن پس از گذشت زمان طولانی از عرضه عنوان Modern Warfare ، قصد ادامه دادن آن را داشته باشد.


بیشتر بخوانید: انتشار اطلاعات جدید از Stadia در تابستان امسال


در حال حاضر تنها خبر رسمی که از این عنوان در دسترس است، زمان انتشار این عنوان بوده که قرار است عنوان Modern Warfare در ۳۰ ماه می‌سال جاری وارد بازار شود. اما تمامی حساب‌های بازی Call of Duty در شبکه‌های اجتماعی، توضیحات نمایه خود را به " به سوی تاریکی" تغییر داده‌اند. هنوز مشخص نیست منظور اکتیویژن از این تغییر اطلاعات حساب کاربری، عرضه بازی جدید Modern Warfare بوده یا قسمتی از این عنوان است. در حال حاضر شرکت اکتیویژن جزییات بیشتری از این عنوان منتشر نکرده است و باید تا زمان اعلام جزییات بیشتر صبر کرد.

انتهای پیام/

بیوگرافی حساب‌های بازی Call of Duty تغییر کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار