استاندار کرمان گفت: تمامی دستگاه‌ها باید استعلامات را از طریق پنجره واحد جواب بدهند و هرگونه جوابی خارج از این مسیر تخلف محسوب خواهد شد.

پاسخ استعلامات فقط از پنجره واحد سرمایه گذاری داده شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ،  محمد جواد فدایی استاندار کرمان در ششمین نشست پنجره واحد سرمایه گذاری استان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاری در رونق تولید و ایجاد اشتغال افزود: نتیجه کم کاری سیستم اداری و معطلی سرمایه گذار، چیزی جز عدم ایجاد اشتغال و رواج بیکاری نخواهد بود.

وی با انتقاد شدید از بی توجهی دستگاه‌های اجرایی استان نسبت به سرمایه گذاری و ایجاد اشتغال اظهار داشت: دستگاه‌های اجرایی استان دغدغه انجام وظیفه برای ایجاد اشتغال و رونق تولید را ندارند و منتظر پیگیری‌های استاندار برای حل مشکلات هستند.

فدایی تصریح کرد: متأسفانه در استان کرمان همه مدیران یک جور فکر نمی‌کنند و دستگاه‌ها یا با وظیفه خود برای رونق تولید و ایجاد اشتغال آشنا نیستند و یا اینکه وظیفه خود را می‌دانند و تنبلی می‌کنند.

استاندار ضمن انتقاد از مدیران استان این پرسش را مطرح کرد که چرا مدیران استان منتظرند استاندار پیگیر حل مشکلات سرمایه گذاران از آن‌ها باشد و خود آن‌ها دغدغه توسعه و رونق تولید برای ایجاد اشتغال را ندارند؟

استاندار کرمان هدف از تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری را تسریع در فرآیند استعلامات مورد نیاز سرمایه گذاران عنوان کرد و گفت: تمامی دستگاه‌ها باید استعلامات را از طریق پنجره واحد جواب بدهند و هرگونه جوابی خارج از این مسیر تخلف محسوب خواهد شد.

در این نشست مشکلات مربوط به استعلامات شرکت مس تخت گنبد بردسیر، طرح سافاری پارک در محدوده هفت باغ علوی، و شرکت‌های اعتماد پارس مبین و مهندسی کرمان ارتباط مطرح و درباره آن‌ها تصمیم گیری شد.

همچنین پیرامون پاسخ استعلامات زمین طرح نیروگاه خورشیدی ۱۰ مگاواتی شرکت آوای آرمانی پدیده و استعلامات محدوده مزایده‌ای معدن شن و ماسه شهرستان بردسیر بحث و تبادل نظر وتصمیم لازم اتخاذ شد.

انتهای پیام/س

هدف از تشکیل پنجره واحد سرمایه گذاری تسریع در فرآیند استعلامات است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار