معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس گفت: پرونده تخلف یک کارخانه تولید قند در استان به ارزش ۲۱۳ میلیون ریال به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت استان فارس گفت: به دنبال اجرای طرح نظارت بر تولید تا توزیع کالا‌های پرمصرف به خصوص قند و شکر، تخلف گرانفروشی یکی از واحد‌های تولیدی قند با هوشیاری بازرسان این سازمان کشف شد.

وی افزود: این واحد تولیدی که شکر را با نرخ مصوب ۳۰ هزار ریال دریافت کرده تا پس از تولید قند، آن را به قیمت کارشناسی شده ۵۴ هزار ریال به فروش برساند، از فروش قند با قیمت کارشناسی شده خودداری کرده و یک تن از قند‌های تولیدی را با قیمت ۷۵ هزار ریال و ۶ تن از آن را با قیمت ۸۶ هزار ریال به فروش رسانده است.

به گفته صداقت این امر سبب افزایش قیمت مصرف کننده قند تا ۱۳۰ هزار ریال در بازار شده بود که با کشف این تخلف و برخورد با واحد تولیدی، پرونده تخلف گرانفروشی برای این واحد تشکیل و برای صدور رای به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت فارس از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هر نوع تخلف، مراتب را به سامانه ۱۲۴ ستادخبری این سازمان گزارش کنند.
انتهای پیام/م

تخلف یک کارخانه قند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار