معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس از کشف تخلف ۳۷۴ میلیونی در حوزه توزیع روغن موتور خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمدابراهیم صداقت معاون بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس سه شنبه ۲۴ اردیبهشت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در بازرسی از ۳۵ واحد صنفی به عمل آمده ۱۰ پرونده تخلف به ارزش ریالی بیش از ۳۷۴ میلیون و ۴۰۶ هزار ریال تشکیل شده است.

وی اضافه کرد: از این ۱۰ پرونده ۳ پرونده با تخلف اخفاء و امتناع از فروش، ۵ پرونده به دلیل تخلف گرانفروشی و ۲ پرونده به دلیل تخلف تقلب تشکیل و برای صدور رای نهایی به تعزیرات حکومتی ارجاع شده است.

صداقت گفت: با توجه به کمبود انواع روغن موتور در سطح بازار و افزایش تقاضا برای روغن‌های پر مصرف به ویژه در خودرو‌های بنزین سوز، زمینه برای فعالیت افراد سودجو مهیا شده که طی بازرسی‌های به عمل آمده شناسایی و با آن‌ها برخورد شد.

معاون بازرسی سازمان صمت از مردم درخواست کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف، موارد را از طریق تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس و یا تلفن ۳۲۳۴۰۰۰۰ ستاد خبری اتاق اصناف شیراز اطلاع دهند.

انتهای پیام/چ

کشف تخلف میلیونی روغن موتور در فارس

برچسب ها: صنعت ، معدن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار