مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: شهید صیاد شیرازی در دوران دفاع مقدس در سنگر تعلیم و تعلم به‌عنوان معلم انقلابی درخشیده است.

کتاب گل سرخ باید  در سبک و روش زندگی ما تأثیرگذار باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، عباس فرازی‌نیا مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی در مراسم خوانش کتاب در کمین گل سرخ گفت: شهید صیاد شیرازی در بحبوحه انقلاب اسلامی حضور داشت، وی در دوران دفاع مقدس در سنگر تعلیم و تعلم به‌عنوان معلم انقلابی درخشیده است و از سال‌ها پیش تاکنون هنوز نام وی از یاد‌ها فراموش نشده است.

وی تصریح کرد: در سال ۶۴ شهید صیاد شیرازی جرقه‌های حضور در جبهه را در من ایجاد کرد، در آن زمان صیاد شیرازی به‌عنوان سرهنگ، دوره‌های آموزشی برگزار کرده بود و به افراد در حوزه‌های مختلف آموزش می‌داد، من آن موقع سن کمی داشتم.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: شهید صیاد شیرازی با پی بردن به تصمیمم گفت کسی که خدا را دارد از تمامی آزمون‌های الهی سرافراز بیرون می‌آید.

فرازی‌نیا افزود: حدود ۷ روز پس از عملیات مرصاد، شهید صیاد شیرازی را در جمع فرماندهان نظامی دیدم، خود را به وی معرفی کردم و حضورم در جبهه را به اطلاع او رساندم.

وی ادامه داد : شهید صیاد شیرازی به‌دلیل دارا بودن ویژگی صلح و دوستی، «صیاد دل‌ها» شد، وی در هر زمان حتی در زمان تصمیم‌گیری برای جنگ نیز نماز را در اول وقت به‌جا می‌آورد.

مدیر ارتباطات حوزوی و امور فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: این شهید بزرگوار با وجود مردانگی و سرسختی خود، شب‌ها اشک می‌ریخت و با خدای خود صحبت می‌کرد، از دیگر ویژگی‌های وی می‌توان به انس با عرفا اشاره کرد و با وجود دلتنگی برای خانواده خویش، به دیدار آیت‌الله وهاب‌الدینی می‌رفت.
 
انتهای پیام//ا.ز
 

شهید صیاد شیرازی به‌دلیل دارا بودن ویژگی صلح و دوستی، «صیاد دل‌ها» شد

برچسب ها: معرفی کتاب ، شهدا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.