کتاب "رهیافت احکام روزه‌" مجموعه کاملی از احکام روزه به همت کارگروهی ازچاپ و انتشار کتاب استادان و کارشناسان فرهیخته حوزه احکام اسلامی، چاپ شده است.

کتاب رهیافت احکام روزه در مشهد منتشر شدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، کتاب "رهیافت احکام روزه‌" مجموعه کاملی از احکام روزه به همت کارگروهی از چاپ و انتشار کتاب استادان و کارشناسان فرهیخته حوزه احکام اسلامی، ویژه استادان پاسخگویی به سوالات دینی گردآوری و چاپ شده است.

کتاب احکام روزه سی و پنجمین عنوان از مجموعه کتب رهیافت، به کوشش حجت الاسلام محمد قاضی و رضا ابوالفضلی تدوین شده و انتشارات زائر رضوی "معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی" آن را به چاپ رسانده است.

این اثر متشکل از عناوینی همچون تعریف روزه و اقسام آن، شروط وجوب روزه، شروط صحت روزه، کسانی که روزه بر آن‌ها واجب نیست، مفطرات روزه و احکام آن، احکام روزه قضا، کفاره روزه و روزه کفاره، روزه‌های حرام، مستحب و مکروه و روزه مسافر است.

روش‌های دریافت کتاب برای علاقه‌مندان شامل مراجعه به پاتوق کتاب مهمانسرای اندیشه واقع در ایوان باب‌الهادی صحن جامع رضوی، دانلود رایگان درسایت رضوی به آدرس razaviarchive.aqr.ir و یا کانال تولیدات فرهنگی حرم مطهر رضوی در همه پیام‌رسان‌های ایرانی است.

انتهای پیام //ف . ک
 

چاپ و انتشار کتاب احکام روزه در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.