مجموعه پوستر‌های «سبک زندگی دینی» به همت معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی منتشر شد.

مجموعه پوستر‌های «سبک زندگی دینی» منتشر شدبه گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد  ، مجموعه پوستر‌های «سبک زندگی دینی» با هدف تبیین برخی از شاخصه‌های اسلامی پیرامون سبک زندگی صحیح توسط معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی طراحی و منتشر شد.

هر یک از این پوستر‌ها منقش به تصاویری از دو روش زندگی به سبک‌های متفاوت است که پیام‌های آموزنده و سازنده‌ای در آن نهفته است.

مباحثی همچون «تربیت فرزند»، «خانواده موفق» و «دورهمی خانوادگی» از جمله موضوعاتی است که با محوریت ترویج سبک زندگی دینی در مجموعه پوستر‌های طراحی شده بیان شده است.

مجموعه پوستر‌های «سبک زندگی دینی» از مجموعه تولیدات فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی به شمار می‌رود که در زمینه ابعاد مختلف زندگی جمع‌بندی و در سایت آستان قدس رضوی به نمایش گذاشته شده است.

لازم به یادآوری است، انتشار پوستر و کارت‌پستال، تولیدات فرهنگی اعم از تولید و انتشار کتاب، لوح فشرده، برگزاری مسابقات فرهنگی، از جمله فعالیت‌های فرهنگی معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی است که در مناسبت‌های مختلف به زائران و مجاوران امام رضا (ع) ارائه می‌شود.
 
انتهای پیام// ه.ز

انتشار مجموعه پوستر‌های «سبک زندگی دینی» در سایت آستان قدس رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.