مدیرعامل‌به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) گفت: غرفه به‌نشر در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران میزبان نویسندگان برجسته کشوری است.

میزبانی به‌نشر از نویسندگان برجسته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، حسین سعیدی مدیرعامل‌به‌نشر (انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به حضور نویسندگان کتاب‌های کودک و نوجوان و بزرگسال در غرفه‌های این انتشارات در سی و دومین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران گفت: در مدت زمان برگزاری نمایشگاه نویسندگانی از جمله کلر ژوبرت، محمد میرکیانی، مسلم ناصری و مجید ملامحمدی در غرفه‌های کودک و نوجوان این انتشارات حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به عرضه آثار این نویسندگان در سی ودومین نمایشگاه کتاب تصریح کرد: از این نویسندگان آثاری، چون مجموعه‌های «شکر خدا»، «یک داستان تخیلی با مفهوم قرآنی»، «قصه ما مثل شد»، «پیامبر»، «قصه‌های قشنگ ایرانی» و «داستا‌های نهج‌البلاغه» در معرض دید عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مدیرعامل‌به‌نشرگفت: در غرفه بزرگسال نیز افرادی از جمله حسن احمدی، علی اکبر والایی، احسان حسینی نسب نویسندگان رمان‌های «آدم‌های غلط»، «در سال‌های دور»، «خلوت مدیر» و «به سفارش مادرم» از انتشارات آستان قدس رضوی بازدید کرده‌اند.

سعیدی افزود: دیدار علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی با نویسندگان و جشن امضاء و رونمایی آثار از جمله برنامه‌های فرهنگی انتشارات به‌نشر در مدت زمان برگزاری نمایشگاه کتاب است.

سی ودومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «خواندن، توانستن است» از ۴ تا ۱۴ اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) در حال برگزاری است و انتشارت آستان قدس رضوی در ۴ غرفه آثار عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و بین‌الملل با عرضه ۲ هزار و ۴۰۰ عنوان کتاب حضور فعالی در این دوره از نمایشگاه دارد.

انتهای پیام // ف. م

 

میزبانی به‌نشر از نویسندگان برجسته در نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران

منبع // آستان نیوز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.