فرمانده انتظامی شهرستان زنجان از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و ساماندهی ضایعات فروش‌ها در سطح زنجان خبر داد.

اجرای طرح پیشگیری از سرقت داخل خودرو در زنجانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،سرهنگ مختار شیرمحمدی فرمانده انتظامی شهرستان زنجان با اشاره به تامین نظم و امنیت جامعه توسط پلیس گفت: هدف از اجرای طرح پیشگیری از سرقت و نظارت بر ضایعات فروشی‌ها و سمساری‌ها با هدف ارتقاءاحساس امنیت در استان که خواست مردم و مسئولان می‌باشد به اجرا درآمد.

وی با اشاره به تهیه پیوست‌های اجتماعی‌ای قبل از اجرای طرح‌ها افزود: یکی از مطالبات به حق شهروندان برخورد قاطع با انواع سرقت مخصوصا داخل خودرو و ساماندهی ضایعات فروشان و سمساری‌ها در سطح جامعه است و سعی پلیس بر آن است تا بر اساس وظیفه ذاتی خود به عنوان مسئول امنیت و انتظامات استان این دغدغه‌ها را مرتفع کند.

سرهنگ شیرمحمدی با اشاره به نتایج اجرای طرح پیشگیری از سرقت و ساماندهی ضایعات فروشان و سمساری‌ها بیان داشت: با اجرای این طرح در سطح شهرستان زنجان که با مشارکت ماموران انتظامی و پلیس‌های تخصصی اجرا شد ۲۰ سارق خودرو، داخل خودرو، مزارع و باغ‌ها، کش رو زن، ساختمان‌های نیمه کاره، منزل و اماکن خصوصی شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان زنجان اهداف این طرح را پیشگیری از انواع سرقت، ساماندهی ضایعات فروشان و سمساری‌ها و پاکسازی کانون‌های جرم و برخورد قاطع با بزهکاران اعلام و تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در این طرح به بیش از ۴۰ فقره انواع سرقت اعتراف کردند.
 
سرهنگ شیرمحمدی در ادامه با اشاره به تداوم اجرای این طرح در سطح استان خاطر نشان کرد: امیدواریم تداوم اجرای این طرح‌ها تاثیرگذاری مطلوبی در پیشگیری از وقوع جرم و کاهش آسیب‌های اجتماعی داشته باشد.
 
انتهای پیام/ن
 

تداوم اجرای پیشگیری از سرقت داخل خودرو در زنجان

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.