مدیر کل امداد فارس گفت: عملیات ساخت ۴۵ واحد مسکونی خیرساز تا پایان امسال به پایان رسیده و تحویل خانوار‌های تحت حمایت می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با بیان اینکه اعتماد مردمی بزرگترین سرمایه امداد است، اظهار کرد: افراد نیازمند و بدون مسکن که تحت حمایت امداد هستند ابتدا شناسایی و با هماهنگی و همکاری خیران پس از استحقاق خانواده‌ها در اختیار عزیزان مددجو قرار می‌گیرد.

وی افزود: پارسال شهرداری شیراز در مباحث مختلف و کار‌های مقدماتی احداث، علاوه بر همکاری با امداد، شرایط ساخت را برای خیرانی که قصد کمک به نیازمندان را داشتند، فراهم کرد.

بذرافشان با بیان اینکه نداشتن مسکن مناسب و مقاوم از مشکلات اساسی مددجویان تحت حمایت این نهاد است، گفت: در همین راستا با توجه به رسالت مهم این نهاد در فراهم کردن سرپناهی امن برای مددجویان تحت حمایت، عملیات اجرایی ۴۵ واحد مسکونی در منطقه ترکان شیراز توسط خیران جهت تامین مسکن خانواده ایتام فاقد مسکن، از سال ۹۷ آغاز شده است.

مدیر کل امداد فارس یادآور شد: پیشرفت فیزیکی ۱۵ واحد از پروژه مذکور تاکنون ۸۵ درصد، ۱۵ واحد دیگر ۴۵ درصد و ۱۵ واحد باقیمانده نیز ۲۰ درصد است که تا پایان سال ۹۸ تکمیل و به بهره برداری می‌رسد.

بذرافشان تصریح کرد: پروانه ساخت ۳۰ واحد مسکونی دیگر نیز از شهرداری اخذ شده است که عملیات اجرایی آن در سال جاری توسط خیران آغاز می‌شود.

مدیر کل امداد فارس از تخصیص ۲۵ قطعه زمین جهت تامین مسکن مددجویان توسط راه و شهرسازی استان در شهرستان اقلید خبر داد و گفت: این زمین‌ها به متراژ ۸ هزار و ۵۰۰ مترمربع است که جهت تامین مسکن ۱۰۰ خانوار تحت پوشش این شهرستان توسط راه و شهرسازی استان به کمیته امداد اختصاص داده شده است.

وی با اعلام اینکه ارزش ریالی زمین‌های تخصیصی ۱۱ میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: در نظر است عملیات اجرایی احداث پروژه مذکور در سال ۹۸ آغاز شود.
انتهای پیام/م

تحویل ۴۵ واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد تا پایان امسال

برچسب ها: کمیته امداد ، مسکن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار