مدیر کل کمیته امداد فارس گفت: ۷ هزار و ۳۵۹ خانواده مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان فارس در سال گذشته از مزایای تخفیف هزینه انشعابات بهره‌مند شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، محمد بذرافشان مدیر کل کمیته امداد فارس با اعلام اینکه در سال گذشته ۷ هزار و ۳۵۹ فقره تخفیف هزینه انشعابات به مددجویان تحت حمایت این نهاد واگذارشده است، اظهار کرد: از این تعداد ۴ هزار و ۹۴ مورد خدمات به مددجویان ساکن در مناطق محروم و ۳ هزار و ۲۶۵ مورد به مددجویان ساکن در منطق برخودار ارائه شده است.

وی با تاکید بر اینکه خانوار‌های تحت حمایت، علاوه بر دریافت تخفیف هزینه انشعابات، از تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی نیز بهره مند می‌شوند، افزود: در سال گذشته ۴۵۷ فقره تخفیف هزینه گواهی پروانه ساختمانی به مددجویان داده شده است که از این تعداد، ۲۰۲ گواهی پروانه ساختمانی در مناطق برخوردار و ۲۵۵ گواهی نیز پروانه ساختمانی به مددجویان مناطق محروم داده شده است.

بذرافشان بابیان اینکه این خدمات در شش سرفصل به مددجویان ارائه می‌شود، ادامه داد: انشعابات آب، فاضلاب، برق، گاز و گواهی تخفیف هزینه پروانه ساختمانی ازجمله مواردی است که با همکاری دستگاه‌های خدمات رسان و در نظر گرفتن تخفیف به مددجویان ارائه می‌شود.

مدیر کل کمیته امداد فارس تصریح کرد: در سال گذشته هزار و ۸۶۰ فقره انشعاب برق، هزار و ۵۴۸ فقره انشعاب آب و ۲۳۰ فقره انشعاب فاضلاب و ۳ هزار و ۲۷ فقره انشعاب گاز به مددجویان تحت حمایت استان در مناطق برخوردار و محروم واگذارشده است.
انتهای پیام/م

تخفیف هزینه ۷ هزار فقره انشعاب به نیازمندان فارس

برچسب ها: کمیته امداد ، آب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار