شهردار شیراز گفت: با هماهنگی مدیر کل امداد فارس، از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز ۵۰۰ بسته غذایی کامل به خانوار‌های تحت حمایت اهدا می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حیدر اسکندرپور شهردار شیراز در مراسم جشن رمضان که به همت کمیته امداد امام خمینی (ره) استان فارس و با حضور مددجویان تحت حمایت این نهاد برگزار شد، ضمن تشکر از مدیر کل امداد فارس بابت انجام اقدامات موثر این نهاد در راستای محرومیت زدایی، در توضیح همکاری شهرداری شیراز و کمیته امداد استان در توسعه عدالت اجتماعی گفت: شهرداری شیراز در تلاش است تا در تمام مناطق ۱۱ گانه با رویکردی عدالت محور توسعه شهری را گسترش دهد.

وی افزود: همکاری خوبی بین کمیته امداد استان و شهرداری شیراز شکل گرفته است و شهرداری در کنار این نهاد خدمت رسان جهت کمک به نیازمندان و افراد تحت پوشش، گام برمیدارد. همچنین در جهت رفع مشکلاتی که اقشار آسیب پذیر با آن روبرو هستند، مساعدت‌های لازم لحاظ شده است.

شهردار شیراز بیان کرد: در بودجه سال ۹۸ شهرداری شیراز، جهت کمک به افراد نیازمند همچون خانوار‌های تحت حمایت کمیته امداد، بخش اجتماعی بودجه تقویت و افزایش یافته است.

وی بهترین حال خوب زندگی را سهیم بودن در شادی مردم دانست و گفت: امیدوارم این حال خوب در زندگی تمامی مردم ساری و جاری باشد و خداوند به انسان‌ها این فرصت را بدهد که از مال و دارائی خود در جهت خیر استفاده کنند.

اسکندرپور در پایان تصریح کرد: با هماهنگی مدیر کل امداد فارس، از طرف شورای شهر و شهرداری شیراز حداقل ۵۰۰ بسته غذایی کامل به خانوار‌های تحت حمایت اهدا می‌شود.
انتهای پیام/م

تقویت، بخش اجتماعی بودجه ۹۸ شهرداری شیراز جهت رفع مشکلات مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار