بخشدار جالق سراوان گفت: برای نخستین بار جشن گلریزان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در این منطقه با حضور پر شور خیران و مسئولان برگزار شد.

جشن گلریزان برای نخستین بار در جالق برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهران محمودی در این مراسم اظهار داشت: خداوند متعال بر کسی نظر نخواهد کرد مگر اینکه نظر کرده خودش باشد.

وی بیان کرد: باید تصور کنیم خودمان به علت محکومیت غیرعمد در بند هستیم بنابراین برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد باید از نوع تلاش و کوششی دریع نورزیم.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان نیز در این مراسم بیان کرد: امسال ۶۴ نفر زندانی غیرعمد در زندان‌های سراسر استان بسر می‌برند که چشم انتظار کمک خیران هستند.

سید عبدالحسین سجادی گفت: پاداش خداوند قابل قیاس با پاداش دنیوی نخواهد بود و سرمایه‌های امروز به سرعت می‌آیند و می‌روند، اما همین توفیق کمک به فرزندان و همنوعان نکته بسیار مثبت در زندگی خواهد بود.

وی اظهار داشت: خیران جالق سراوان مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان به صورت نقد و تعهد برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان در جشن گلریزان اهدا کردند.

انتهای یپام/گ

جشن گلریزان در جالق

 

برچسب ها: زندان ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار