مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: ۶۴ زندانی جرائم غیر عمد این استان چشم انتظار کمک‌های خیران برای بازگشت به آغوش گرم خانواده هایشان هستند.

۶۴ زندانی جرائم غیرعمد سیستان و بلوچستان چشم انتظار کمک خیران هستندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سید عبدالحسین سجادی مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان در ششمین مراسم جشن گلریزان که با حضور جمعی از مسئولان و خیران در سرسرای اجتماعات فرمانداری شهرستان مرزی میرجاوه برگزار شد، اظهار داشت: در ایام ماه مبارک رمضان سنت زیبا و دیرینه گلریزان و جشن آزادی زندانیان جرائم غیرعمد به همت ستاد دیه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

وی گفت: هم اینک ۶۴ زندانی جرائم غیر عمد در زندان‌های سیستان و بلوچستان به سر می‌برند که از این تعداد ۹ نفر به جرم تصادف و قتل شبه عمد، ۳۲ نفر به جرم مهریه و نفقه و ۲۳ نفر به جرم محکومیت مالی تحمل حبس می‌کنند.

مدیر نمایندگی ستاد دیه سیستان و بلوچستان افزود: بدهی این زندانیان ۱۳۰ میلیارد ریال است.

وی بیان کرد: ۱۵۰ نفر از زندانیان جرائم غیر عمد در سیستان و بلوچستان از ابتدای سال ۹۷ تا کنون به آغوش گرم خانواده هایشان بازگشتند.

سجادی گفت: مجموعه فرمانداری و تمامی ادارات شهرستان مرزی میرجاوه با وجود مشکلات برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن جشن گلریزان امسال پای کار بودند و امیدواریم مانند سال گذشته کمک‌های خوبی به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد جمع آوری شود.

وی افزود: خیران شهرستان میرجاوه ۱۱۰ میلیون تومان برای آزادی زندانیان جرائم غیر عمد به صورت نقد و تعهد کمک کردند.

فرماندار میرجاوه نیز در این مراسم اظهار داشت: جشن گلریزان یک سنت الهیست که طبق سنوات گذشته هرساله در ایام ماه مبارک رمضان در سراسر کشور و استان سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود.

فرهاد سرحدی گفت: سال گذشته مردم و خیران شهرستان مرزی میرجاوه در بحث برگزاری جشن گلریزان و جمع آوری کمک‌های خیران به منظور کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد همکاری و حضور پرشوری داشتند.

انتهای پیام/ع

جشن گلریزان یک سنت الهیست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار