نمایشگاه آثار منتخب جشنواره دو سالانه بین المللی کاریکاتور در حوزه هنری مازندران در حال برگزاری است.

علیرضا پاک بین مسئول انجمن واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری مازندران در  گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  به برگزاری یازدهمین جشنواره دو سالانه کاریکاتور تهران در سال ۹۶ اشاره کرد و گفت: بنا هست آثار منتخب این جشنواره با تلاش حوزه هنری در همه استان‌های کشور برگزار شود.
 
پاک بین افزود: مازندران جز اولین استان‌هایی است که آثار منتخب این جشنواره را در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.
 
مسئول انجمن واحد هنر‌های تجسمی حوزه هنری مازندران با بیان اینکه در این نمایشگاه ۴۵ اثر منتخب در قالب کارتون و کاریکاتور به نمایش گذاشته شد، گفت: آثار هنرمندان داخلی و خارجی در بخش کارتون با موضوع سکونت و محل زندگی و در بخش کاریکاتور با موضوع طراحی چهره‌های شاخص و مطرح جهانی است.
 
وی به ادامه برگزاری نمایشگاه تا ۷ خرداد اشاره کرد و افزود: علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه می‌توانند صبح‌ها از ساعت ۹ تا۱۲ و بعد از ظهر‌ها از ساعت ۱۶ تا ۱۸ به آدرس ساری، میدان امام (ره)، بلوار دانشگاه، محل گالری خانه سوره حوزه هنری مازندران مراجعه کنند.
 
نمایشگاه دو سالانه کاریکاتور تهران یکی از نمایشگاه‌های معتبر کاریکاتور جهان است که از سال ۱۳۷۲ با تلاش مرکز هنر‌های تجسمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و با همکاری خانه کاریکاتور ایران برگزار می‌شود.

انتهای پیام/آ



۴۵ اثر منتخب جشنواره بین المللی کاریکاتور در معرض دید علاقه‌مندان مازندرانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار