جشنواره استانی دل سو با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی طلاق در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، علیرضا یونسی  معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اشاره به ضرروت شناخت صحیح و دقیق آسیب‌های اجتماعی و ارائه راهکار‌های موثر مقابله با آن، گفت: در این راستا باید آسیب‌های اجتماعی را اولویت بندی و برای کاهش آسیب‌های آن راهبرد‌های موثر ارائه شود.


وی با بیان اینکه پدیده طلاق از جمله اولویت‌های آسیب‌های اجتماعی در استان است، افزود: برای کاهش آسیب اجتماعی طلاق باید روی برنامه‌های تحکیم خانواده بیشتر کار شود.


معاون استاندار مازندران استفاده از زبان هنر، ادبیات، رسانه و برگزاری برنامه‌های فرهنگی را راهبردی موثر در این راستا ارزیابی کرد و گفت: یکی از چالش‌های پیش رو در اجرای برنامه‌های تحکیم بنیان خانواده فقدان محتوا‌های غنی است که استفاده از شیوه‌های خلاقانه موصوف بسیار اثر گذار است.


یونسی با بیان اینکه جشنواره استانی دل سو با هدف ارائه محتوای غنی و شناسایی نیرو‌های های صاحب نظر برای ایده‌های خلاقانه و موثر در راستای تحکیم بنیان خانواده در استان برگزار می‌شود، افزود: این جشنواره در ۸ رشته کاریکاتور، دل نوشته، شعر، نقاشی، عکس، تصویر سازی، نامه‌ای به پدر و مادرم و مقاله برگزار می‌شود.


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مازندران با اعلام اینکه فراخوان آثار این جشنواره از ۱۵ مهر آغاز می‌شود، گفت: ۸ دستگاه اجرایی به طور مستقل هر یک از رشته‌های جشنواره را برگزار می‌کنند.


یونسی با اشاره به این که مقرر شد تا در ۸ شهرستان اختتامیه مستقل از سوی دستگاه‌های مجری برگزار شود، افزود: مراسم اختتامیه ن‌هایی ۲۷ اسفند ماه ۹۶ با حضور شخصیت‌ها کشوری در مرکز استان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/ع


برگزاری جشنواره استانی دل سو در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.