رئیس اداره محیط زیست شهرستان قروه گفت: جایگاه شیخ جعفر به عنوان سایت بازیافت پسماند در قروه تصویب شد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران از سنندج ، دومین جلسه کارگروه مدیریت پسماند شهرستان قروه با حضور فرماندار، و جمعی از مسئولان شهرستانی در محل فرمانداری شهرستان قروه برگزارشد.

رئیس اداره محیط زیست شهرستان قروه با اعلام این خبر گفت: دراین جلسه ضمن بیان تهدیدات محیط زیستی دپو زباله در مسیر رودخانه جنیان، بر توقف تخلیه و دپو زباله در مسیر رودخانه جنیان و تعطیلی آن تاکید شد.

فرهاد سیف پناهی افزود: در این جلسه گزارشی مبسوط از وضعیت پسماند شهرستان قروه ومعضلات و چالش‌های زیست محیطی دفع زباله در مسیر رودخانه جنیان و پیگیری مصوبات جلسه قبلی کارگروه ارائه شد.

در ادامه فرماندار و حاضرین در جلسه به بیان دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در خصوص آسیب‌ها و تهدیدات زیست محیطی و بهداشتی وجود زباله در مسیر رودخانه جنیان و آلودگی منابع آب شرب شهر قروه و روستا‌های اطراف و کشاورزی پرداختند و بر انتقال زباله به جایگاه جدید (شیخ جعفر) با درنظر گرفتن تمامی ملاحظات زیست محیطی وسلامتی و بهداشت عمومی تاکید کردند.

در این جلسه همچنین بر ضرورت تلاش مضاعف شهرداری و همکاری شورای اسلامی شهر قروه در رفع معضل پسماند در جایگاه قبلی، اجرای طرح استقرار سایت بازیافت زباله با اولویت سلامتی مردم و درنظرگرفتن دغدغه‌ها، نگرانی‌های به حق و مطالبات شهروندان تاکید شد.

شایان ذکر است که قبل از شروع جلسه از جایگاه موقت جمع آوری زباله در مسیر جاده شیخ جعفر بازدید به عمل آمد.

انتهای پیام/ع

تصویب جایگاه شیخ جعفر به عنوان سایت بازیافت پسماند در قروه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.