عنوان Far Cry 5 بالاترین میزان فروش در کنسول را داشت

شرکت یوبیسافت اعلام کرد در سال گذشته عنوان Far Cry 5 بالاترین میزان فروش کنسولی را داشته است.

عنوان Far Cry 5 بالاترین میزان فروش در کنسول را داشتبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Far Cry 5 یکی از عناوین بسیار پرطرفدار بوده که توسط شرکت یوبیسافت ساخته و به بازار عرضه شده است. این عنوان که یازدهمین نسخه از مجموعه فار کرای به حساب می‌آید در جشنواره E3، 2017 معرفی و در سال ۲۰۱۸ روانه بازار شد. داستان این عنوان در منطقه‌ای به نام هوپ کانتی جریان دارد که شخصی به نام جوزف سید  ، و یارانش کنترل آن منطقه را در دست گرفته‌اند و هدف کاربر مقابله با این افراد و کشتن رهبر آن‌هاست. 

این عنوان شامل ماموریت‌های اصلی و فرعی زیادی است که با انجام دادن هرکدام از آن‌ها، گیمر امتیاز به دست می‌آورد و با بدست آوردن امتیازی مشخص به سطح بعدی راه پیدا می‌کند. انجام دادن ماموریت‌های اصلی کاربر را به جوزف سید که در بازی معروف به پدر است، نزدیک می‌کند و ماموریت‌های فردی باعث بالا رفتن سطح گیمر خواهد شد. این عنوان در سبک اکشن و جهان‌باز ساخته شده است و گیمر در آن اجازه گشت و گذار در سراسر نقشه و استفاده از اسلحه و ماشین را دارد.

عنوان Far Cry 5 بالاترین میزان فروش در کنسول را داشت

شرکت یوبیسافت به تازگی گزارش مالی سال گذشته خود را منتشر کرد. طبق این گزارش مشخص شد چندین عنوان عملکرد بسیار خوبی داشته‌اند که مانند سال گذشته برجسته‌ترین عنوان در این گزارش بازی Far Cry 5 بود و شرکت یوبیسافت اعلام کرد کرد این عنوان بالاترین آمار فروش برای کنسول‌ها را داشته است. این آمار برای عنوان Far Cry 5 تعجب‌آور نیست چرا که عنوان مذکور در پایان مارس ۲۰۱۸ و با وجود اینکه تنها ۳ روز از انتشار آن می‌گذشت، برترین عنوان شد.


بیشتر بخوانید: عنوان Rage 2 پس از عرضه، دو بسته الحاقی دریافت خواهد کرد


این بار هم عنوان Far Cry 5 توانست رقیبانی مثل For Honor، Rainbow Six Siege، Assassin’s Creed Origins and Odyssey ،Tom Clancy’s The Division 1 و Clancy’s The Division 2 و عنوان پرطرفدار Tom Clancy’s Ghost Recon: Wildlands را کنار بزند و جایگاه بالاترین آمار فروش کنسولی را از آن خود کند.

عنوان Far Cry 5 هم اکنون برای کنسول ‌های PS4 ، Xbox One و پلتفرم کامپیوتر در دسترس است.

انتهای پیام/

عنوان Far Cry 5 پر فروش‌ترین عنوان یوبیسافت شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار