دمنوش موز و دارچین یک درمان مناسب برای بی‌خوابی است. این دم نوش جادویی همچون یک دارو عمل می‌کند و آرام‌بخش است و از همه مهم‌تر اینکه عوارض جانبی و تبعات نامطلوب دارو‌های شیمیایی را به دنبال ندارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،  پیشنهاد ویژه ما برای امروز یک دمنوش متفاوت است که می‌تواند در خواب مفید شما تاثیرگذار باشد. دمنوش موز و دارچین یک درمان مناسب برای بی‌خوابی و بازگرداندن قوای از دست رفته است، همچنین این دمنوش جادویی مانند یک دارو عمل می‌کند و به‌عنوان آرام‌بخش نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

دمنوش موز و دارچین

خواص درمانی

دارو‌های ضددرد، آنتی‌هیستامین‌ها، دارو‌های ضدفشار خون و دارو‌های قلبی که باعث خواب‌آلودگی می‌شوند، اغلب دارو‌های پرخطر هستند، بنابراین یک داروی طبیعی راه‌حل مناسبی برای رفع بی‌خوابی است. موز و به‌خصوص پوست آن سرشار از پتاسیم و منیزیم است و مواد معدنی مورد نیاز بدن شما را تامین می‌کند.

طرز تهیه

موز ارگانیک یک عدد
آب یک قوری
دارچین به مقدار دلخواه

قسمت‌های بالا و پایین موز را قطع کنید و موز را درون ظرف آب قرار دهید، تا به مدت ۱۰ دقیقه بجوشد، اما باید در نظر داشت که آب مورد نظر باید سالم و خالص باشد.

در هنگام جوشیدن آب مقداری دارچین به آن اضافه کنید و هنگامی که موز به مدت ۱۰ دقیقه جوشید آن را از درون ظرف خارج و مایع حاصل را از صافی رد کنید و مایع به دست آمده که به صورت گرم و چسبنده است را بنا به ذائقه خودتان دارچین اضافه کنید و از خوردن این دمنوش انرژی‌زا لذت ببرید.

منبع: روزنامه شهروند

انتهای پیام/

برچسب ها: تغذیه ، ماه رمضان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.