فرمانده انتظامی استان قزوین از انهدام باند سارقان زور گیر در قزوین خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ حاجیان فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: در پی وصول یک فقره پرونده زور گیری از یک پزشک در قزوین، موضوع شناسائی و دستگیری سارقان در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حاجیان افزود: پس از انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل اختفای سارقان در شهر قزوین شناسائی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به این که متهمان به بزه ارتکابی اعتراف کردند، گفت: در بازرسی از محل اختفای سارقان (۲ مرد) آلات استعمال مواد مخدر، مقداری تریاک، یک دستگاه پراید مورد استفاده در زور گیری و سرقت و تعدادی برگه چک و کارت عابر بانک متعلق به مالباخته کشف شد.

*انهدام باند سارقان گوشی همراه در قزوین

رئیس پلیس آگاهی استان قزوین گفت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف از یک شهروند قزوینی و مراجعه به کلانتری، هویت ۲ سارق شناسایی و در یک اقدام ضربتی در قزوین دستگیر شدند.

سرهنگ آرش مرادی افزود: متهمان در بازجویی ماموران به ۶ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف و یک مالخر را در این زمینه به پلیس معرفی کردند.

وی اضافه کرد: با شناسایی و دستگیری مالخر در بازرسی از مغازه موبایل فروشی ۷ دستگاه گوشی سرقتی کشف شد.

این مقام انتظامی گفت: متهمان در ادامه بازجوئی فنی ماموران، ۲ نفر دیگر از همدستان خود را نیز معرفی کردند.

وی با اشاره به دستگری این دو نفر گفت: همدستان سارقان هم به ۳ فقره سرقت گوشی تلفن همراه اعتراف کردند.

*دستگیری سارق خودرو در تاکستان

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت خودرو و مغازه، ماموران آگاهی سارق را شناسایی و وی را حین سرقت مغازه با یک دستگاه خودروی پراید سرقتی در یکی از خیابان‌های تاکستان دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی اضافه کرد: در بازرسی از مخفیگاه متهم یک دستگاه خودروی پراید سرقتی دیگر نیز کشف شد.

وی یادآور شد: متهم در بازجوئی فنی کارآگاهان پلیس آگاهی به ۲ فقره سرقت مغازه نیز اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

*توقیف موتور سیکلت‌های متخلف در شهرستان البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی، ماموران ۱۷ دستگاه موتورسیکلت متخلف را که فاقد گواهینامه و کلاه ایمنی و دارای پلاک مخدوش بودند، توقیف کردند.

سرهنگ منصوری از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هرگونه تخلف و موارد مشکوک موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

*دستگیری سارق مشاعات ساختمانی در البرز

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: در پی اعلام یک فقره سرقت شیرآلات ساختمان در شهر محمدیه، ماموران انتظامی محل اختفای سارق شناسائی و با تلاش ماموران فرد سارق طی یک عملیات غافلگیرانه دستگیر شد که در بازجوئی‌های فنی پلیس به بیش از ۱۵ فقره سرقت شیرآلات منازل طی چند ماه گذشته اعتراف کرد.

سرهنگ منصوری افزود: متهم پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

*انهدام باند سرقت به عنف در قزوین

فرمانده انتظامی استان قزوین گفت: در پی وصول یک فقره پرونده سرقت به عنف (طلا و جواهرات – گوشی همراه و ...) در پلیس آگاهی استان موضوع شناسائی و دستگیری سارقان با تشکیل کارگروهی ویژه در پلیس آگاهی در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ حاجیان افزود: پلیس با اقدامات اطلاعاتی محل اختفای ۲ نفر (زن) از اعضای باند سرقت که خواهر بودند در شهرستان "البرز" شناسائی و آن‌ها را دستگیر کرد.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: در بازجوئی‌های فنی از متهمان، نفر سوم (مرد) باند سرقت نیز شناسائی و دستگیر شد.

 

 انتهای پیام/پ

 

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.