سرانجام پس از مدتی سرنوشت انتخابات جنجالی هیئت هندبال استان کرمانشاه مشخص شد.

سرنوشت انتخابات جنجالی مشخص شدبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مجمع انتخاباتی هیئت استان کرمانشاه ۱۲ اردیبهشت برگزار شد و  علیرضا عزتی و سجاد اعظم به عنوان دو رقیب اصلی این انتخابات هر کدام به ترتیب با ۹ و ۸ رای دریافتی به کار خود در این انتخابات پایان دادند، اما  رئیس فدراسیون هندبال که در این جلسه حاضر بود  انتخابات را به دور دوم کشاند.

ظاهرا در این انتخابات قانون نصف + یک رای رعایت نشد و در حالی که انتظار می‌رفت تا فردی که در این انتخابات ۹ رای آورده است با توجه به ۱۷ رای موجود در صندوق برنده انتخابات باشد،  این گونه نشد و در دور دوم هم، این اتفاق بازهم تکرار شد تا انتخابات به زمان دیگری موکول شود.

همین کافی بود تا حواشی زیادی ایجاد شوند و حتی شنیده شده است که ماجرا به وزارت ورزش و جوانان و حتی داور زنی هم کشیده شده است.

سرانجام امروز فدراسیون هندبال در خبری اعلام کرد : "بعد از برگزاری انتخابات هیئت هندبال کرمانشاه حمید رضا عزتی به عنوان رئیس این هیئت انتخاب شد.

پس از برگزاری انتخابات هیئت هندبال کرمانشاه و با بررسی‌های صورت گرفته حمیدرضا عزتی به مدت چهار سال به عنوان رئیس هیئت استان انتخاب شد. انتخابات هیئت کرمانشاه روز ۱۲ اردیبهشت برگزار شد که پروانه احمدیان، سجاد اعظم، مصطفی باباملکی و حمیدرضا عزتی چهار نامزد احراز پست ریاست هیئت هندبال استان کرمانشاه بودند که پس از اعلام انصراف پروانه احمدیان و مصطفی باباملکی رای گیری میان دو نامزد باقی مانده انجام شد که در ان حمیدرضا عزتی موفق به کسب ۹ رای و سجاد اعظم موفق به کسب ۸ رای شده بود."


بیشتر بخوانید: مهندسی در انتخابات هندبال با استفاده از فرمول ریاضی!


انتهای پیام/

آخرین اخبار از هندبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار