مجمع عمومی سالانه فدراسیون هندبال روز گذشته با حضور محمدرضا داورزنی برگزاری شد.

برگزاری مجمع عمومی سالانه فدراسیون هندبال به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال برگزار شد هجدهمین دوره مجمع عمومی سالیانه فدراسیون هندبال به ریاست معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

مجمع عمومی سالیانه فدراسیون روز گذشته  شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه در سالن کمیته ملی المپیک به ریاست  محمدرضا داورزنی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان و با حضور علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال، رؤسای هیأت‌های سراسر کشور و سایر اعضا برگزار شد. ‎بعد از خیر مقدم محمدرضا رجبی دبیر فدراسیون، علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون نیز به شرح مختصری ازعملکرد خود در دو ماه اخیر پرداخت و شرح کاملی از وضعیت موجود و اهداف پیش رو را بیان کرد. ‎در ادامه عبدالله زادمراد خزانه دار فدراسیون گزارش جامعی از فعالیت‌های مالی سال ۹۶ را ارائه کرد و پس از او حسابرس رسمی فدراسیون به ارائه گزارش پرداخت. افشین مقصودی بازرس ویژه فدراسیون نیز عملکرد مالی از فعالیت‌های صورت گرفته در مجموعه فدراسیون را ارائه کرد. ‎ این جلسه با سخنانی از روسای هیات‌های استان پیگیری شد که هر یک از این افراد به بیان نقطه نظرات، مشکلات خصوصا نداشتن سالن‌های ورزشی جهت هندبال و همچنین پیشنهاد‌های مختلف جهت بهبود وضعیت هندبال کشور پرداختند.

پس از آن برخی از برنامه ها، مسائل روز و مصوبات هیات رئیسه به رای اعضاء مجمع گذاشته شد و پس از موافقت اعضا مجمع به تصویب رسید.

دکتر داورزنی نیز در این مجمع ضمن بیان رهنمود‌های لازم در خصوص لزوم توجه و اهتمام به توسعه ورزش قهرمانی بیاناتی را ارایه نمودند و در پایان از لزوم همکاری بیشتر هیات‌های استانی جهت توفیق هر چه بیشتر این ورزش و حمایت از رئیس فدراسیون سخن گفتند.


بیشتر بخوانید: نخستین قضاوت کوبل داوری هندبال بانوان در مسابقات شرق و جنوب شرق آسیا


انتهای پیام/ 

برگزاری مجمع فدراسیون هندبال 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار