در حالی که برخی خبرگزاری‌های خبر از انتخاب سرمربی تیم ملی می‌دهند روابط عمومی این فدراسیون انتخاب سرمربی را قطعی نمی‌داند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه کمیته فنی فدراسیون هندبال کشورمان روز گذشته با حضور اعضای جدید آن برگزار شد تا در خصوص برخی مسائل از جمله سرمربی تیم ملی در آن بحث شود، این خبر در سایت فدراسیون بازتاب داده شده، اما خبری از این مسئله که سرمربی مشخص شود نبود.

با این حال برخی خبرگزاری‌ها از انتخاب سرمربی تیم ملی خبر دادند و گفتند که علیرضا حبیبی هدایت تیم‌ملی را بر عهده گرفته است و حتی اقدام به انتشار مصاحبه‌ای از سرمربی جدید کردند که در آن سرمربی تیم‌ملی عنوان داشته است که تا هفته آینده برنامه‌های تیم ملی را با آن‌ها هماهنگ می‌کند.

با این‌حال مسئول روابط عمومی فدراسیون هندبال که خبری از این ماجرا منتشر نکرده است در پاسخ به سوالات ما در این باره گفت: روز گذشته و در جلسه کمیته فنی خبرنگاری حضور نداشته است اسرمربی تیم‌ملی به صورت قطعی مشخص نشد.

سردرگمی در فدراسیون هندبال + عکس

او در ادامه صحبت هایش گفت: بیشتر رای‌ها برای سرمربی تیم‌ملی آقای حبیبی بوده است و پس از هماهنگی‌های لازم و نهایی تا حدودا دو ساعت دیگر خبر رسمی را منتشر می‌کنیم.

جالب اینجاست که از طرفی اخبار حکایت از انتخاب سرمربی دارد، اما باز هم روابط عمومی این فدراسیون هنوز خبری در این باره منتشر نکرده است و پاسخ روشنی در این باره نمی‌دهد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون هندبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار