بنیانگذار هیپنوتیزم جدید در ایران،گفت: ششمین کنگره‌ی بین‌المللی هیپنوتیزم و اولین کنگره آسیایی هیپنوتیزم ۲۳ تا ۲۶ مهر در مشهد مقدس برگزار می‌شود.

برگزاری نخستین کنگره آسیایی هیپنوتیزم در مشهدبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، مهدی فتحی  بنیانگذار هیپنوتیزم جدید در ایران، گفت : مفتخریم که به نام دانشگاه علوم پزشکی مشهد، ششمین کنگره بین‌المللی هیپنوتیزم را با شرکت ۲۲ کشور از ۵ قاره‌ی جهان در مشهد برگزار می‌کنیم.

وی گفت: تمام انجمن‌های هیپنوتیزم مطرح دنیا در این کنگره حضور دارند و از این جهت، این کنگره می‌تواند جهانی نامیده شود.

وی ادامه داد : تا کنون ۸۰ سخنران و ۱۶۰ مهمان خارجی، حضورشان قطعی شده و تعداد مقالات رسیده، همچنان رو به افزایش است و پیش بینی می‌شود تعداد مقالات از یکصد و پنجاه مقاله هم فراتر برود.

این پژوهشگر جهانی هیپنوتیزم در خصوص برنامه‌های کنگره گفت: در این کنگره، سخنرانی، پنل و کارگاه‌های آموزشی خواهیم داشت که به صورت عملی و توسط استادان خارجی دعوت شده به کنگره، برگزار خواهد شد.

فتحی با بیان اینکه ایران جزو ۵ کشور مطرح دنیا در زمینه‌ی هیپنوتیزم است افزود : معیار‌هایی که توسط انجمن بین‌المللی هیپنوتیزم برای رتبه‌بندی کشور‌ها در نظر گرفته شده، تعداد پژوهش‌ها، مقالات علمی، درمان‌ها و جراحی‌های انجام شده بوده که جایگاه ایران را به خاطر داشتن امتیازات بالا به مقام پنجم دنیا ارتقا داده است.

وی ادامه داد : ۱۴ انجمن هیپنوتیزم معتبر دنیا، رئیس انجمن بین‌المللی و ۵ نفر از اعضای هیأت رئیسه‌ی این انجمن در کنگره‌ی مشهد حضور دارند تا بر اهمیت و نقش هیپنوتیزم در تحول پزشکی امروز جهان بخصوص در زمینه‌ی جراحی‌ها تأکید کنند.

فتحی  هدف از برگزاری این کنگره را تبادلات و تعاملات علمی در زمینه‌ی بکارگیری هیپپنوتیزم در بالین، بخصوص در روان‌پزشکی، طب عمومی، زایمان بی‌درد، ورزش، دندان‌پزشکی، روان درمانی، کاربرد فناوری‌های نوین در هیپنوتیزم، درمان بیماری‌های مغز و اعصاب و مبانی نظری این دانش برشمرد و افزود : بخشی از فعالیت‌هایی که منجر به گسترش دانش نظری و عملی این فن گردیده از طریق دانشگاه و برخی نیز توسط انجمن هیپنوتیزم بالینی ایران صورت گرفته است.


انتهای پیام //ا.ز
 
 

مشهد قطب هیپنوتیزم در آسیا نام گرفته است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.