همایش بین المللی هیپنوتیزم در دندانپزشکی از 7 تا 9 مهر در مشهد بر گزار می شود.

مشهد میزبان همایش بین المللی هیپنوتیزم در دندانپزشکیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ رئیس انجمن هیپنوتیزم ایران گفت: این همایش با حضور 500 نفر از ندانپزشکان، متخصصان علوم دندانی و سایر متخصصان رشته های مرتبط نظیر بیهوشی، روانپزشکان و روانشناسان داخلی و خارجی بر گزار می شود.
دکتر مهدی فتحی افزود: 55 میهمان خارجی این همایش از برجسته ترین متخصصان علم هیپنوتیزم دنیا از کشورهای آلمان، سوئیس، سوئد، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، اسکاتلند، اندونزی و اتریش هستند.
وی هدف از برگزاری کنگره را آشنایی دندانپزشکان با کاربردهای علم هیپنوتیزم در درمان عنوان کرد و گفت: هیپنوتیزم نقش مهمی در مدیریت و کاهش درد، مقابله با ترس از تزریق در دندانپزشکی، کنترل دندان قروچه، استفاده نکردن از داروهای بی حسی و فوائد آن در دندانپزشکی اطفال دارد.
رئیس انجمن هیپنوتیزم ایران افزود: در این همایش سه روزه که به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد بر گزار می شود، 45 سخنرانی، 12 کارگاه آموزشی و یک میزگرد با موضوع اخلاق و کاربرد هیپنوتیزم در دندانپزشکی ارائه خواهد شد.
مهدی فتحی گفت: کارگاه های آموزشی هیپنوتیزم در کشیدن دندان، هیپنوتیزم در درمان ریشه و هیپنوتیزم در دندانپزشکی اطفال از دیگر برنامه های این همایش است.
انتهای پیام// م.م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.