نخستین کنگره جهانی هیپنوتیزم در دندانپزشکی با حضور متخصصان داخلی و خارجی در مشهد برگزارشد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛رئیس انجمن هیپنوتیزم ایران گفت: کنگره جهانی هیپنوتیزم در دندانپزشکی با حضور 500 دندانپزشک ، متخصصان علوم دندانی و سایر متخصصان رشته های مرتبط نظیر بیهوشی، روانپزشکان و روانشناسان از داخل و خارج ایران در حال برگزاریست .

دکتر مهدی فتحی افزود: رئیس انجمن جهانی هیپنوتیزم و رئیس انجمن هیپنوتیزم اروپا به همراه 55 نفر از برجسته ترین متخصصان علم هیپنوتیزم دنیا از آلمان، سوئیس، سوئد، انگلیس، فرانسه، ایتالیا، دانمارک، اسکاتلند، اندونزی و اتریش در کنگره هیپنوتیزم در دندانپزشکی در این همایش حضوردارند.

وی گفت: در طول 3 روز برگزاری کنگره 45 سخنرانی، 12 کارگاه آموزشی و یک میزگرد با موضوع اخلاق و کاربرد هیپنوتیزم در دندانپزشکی ارائه می شود.

دکتر فتحی افزود: کارگاههای آموزشی هیپنوتیزم در کشیدن دندان، هیپنوتیزم در درمان ریشه و هیپنوتیزم در دندانپزشکی اطفال از دیگر برنامه های این کنگره هستند.

رئیس انجمن هیپنوتیزم ایران گفت : در این کنگره علاوه بر ارائه جنبه های جراحی پیرامون کاربرد هیپنوتیزم در درمان دندانپزشکی ، جنبه های روانشناختی نگرشهای هیپنوتیزمی در دندانپزشکی نظیر طراحی مطب و ارتباط با بیمار نیز ارائه خواهد شد.

دکتر فتحی افزود : 75 درصد افراد به درمانهای هیپنوتیزم عکس العمل مثبت نشان می دهند و در حدود 25 درصد افراد نظیر عقب ماندگان ذهنی، مبتلایان به افسردگی و آلزایمر به درمانهای هیپنوتیزم پاسخ خوبی نمی دهند و یا برایشان عارضه دارد.

کنگره جهانی هیپنوتیزم در دندانپزشکی به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از هفتم مهرماه به مدت 3 روز در هتل پارس مشهد در حال برگزاری است.

انتهای پیام//ف.ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.