مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس از انجام ۷۶۵ بازرسی از واحد‌های صنفی شیراز از ابتدای ماه رمضان تا کنون خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سعید عرب مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس با اشاره به آغاز طرح نظارت بر اصناف شیراز در ماه رمضان از دهم اردیبهشت ماه، گفت: در این مدت تاکنون ۱۰۴ پرونده تخلف در قالب ۷۶۵ مورد بازرسی تشکیل شده است.

وی، ارزش ریالی پرونده‌های تشکیل شده ناشی از تخلف‌های انجام شده را بیش از ۳۰۰ میلیون و ۷۹ هزار ریال اعلام کرد.

عرب، عمده تخلفات را بعد از درج نشدن قیمت روی کالای عرضه شده، مربوط به گران فروشی، تقلب، ارائه نشدن صورت حساب و ارائه نشدن فاکتور خرید اعلام کرد.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس همچنین با اشاره به انجام هزار و ۲۹۲ مورد بازرسی در فروردین ماه امسال از صنوف سطح استان بیان کرد: در این رابطه ۶۳۱ پرونده به ارزش بیش یک میلیارد و ۳۸۲ میلیارد ریال تشکیل شده است.

عرب ادامه داد: ۲۸۹ مورد از پرونده‌های تشکیل شده مربوط به عدم درج قیمت، ۱۸۶ مورد گران فروشی، ۵۲ مورد عدم ارائه صورت حساب، ۲۵ مورد کم فروشی و مابقی مربوط به سایر تخلفات ثبت شده است.

وی همچنین اظهار کرد: کل شکایات واصل شده طی این مدت ۶۴۳ مورد بوده که ۱۳۸ مورد از آن‌ها تخلف محرز شده و ۳۹۹ مورد نیز منجر به رضایت شده است.

مسئول بازرسی و نظارت اتاق اصناف فارس تصریح کرد: ۱۰۶ مورد از پرونده‌های تشکیل شده در فروردین ماه امسال نیر در دست اقدام و بررسی است.


انتهای پیام/م

تشکیل ۱۰۴ پرونده تخلف اصناف در ماه رمضان امسال شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.