خبرگزاری اسپوتنیک با استناد به فهرست رتبه‌بندی آژانس املاک، کشورهایی را که در آن‌ها خانه‌های ساحلی قیمت ارزانتری دارند معرفی کرد.

در کدام کشور‌ها می‌توان خانه‌های ساحلی ارزان خریداری کرد؟به گزارش کافه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک با استناد به فهرست رتبه بندی آژانس املاک Domire Estate، در فهرست رتبه‌بندی کشور‌ها در رابطه با اموال غیرمنقول ارزان در سه ماه اول سال ۲۰۱۹، ۵ کشور بلغارستان، ترکیه، مونته‌نگرو، یونان و اسپانیا در ردیف‌های اول جا گرفتند.

بلغارستان در ردیف اول قرار دارد. قیمت خانه‌های ساحلی در این کشور از ۲۵ هزار یورو شروع می‌شود که قیمت آپارتمان یک خوابه است و قیمت آپارتمان دوخوابه بین ۴۵-۳۵ هزار یورو تمام می‌شود. خانه‌ای در دوقدمی دریا در بلغارستان را می‌توان به قیمت ۱۲۰ هزار یورو خریداری کرد.

در ترکیه قیمت‌ها از ۵۰-۴۰ هزار تا ۲۲۰ هزار یورو در ازای ویلا در نوسان است. سومین ردیف این فهرست به مونته‌نگرو با قیمت بین ۶۰-۵۰ هزار یورو در ازای آپارتمان تعلق دارد که ویلا در مقایسه با ترکیه در آنجا ارازن‌تر است.

یونان با ۸۰ هزار یورور در ازای آپارتمان و ۱۹۰ هزار یورو در ازای ویلا در جای چهارم و اسپانیا با حداقل ۱۵۰ هزار یورو در ازای ویلا در ردیف پنجم فهرست قرار گرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار