دادستان شهر برووارد در ایالت فلوریدا در گزارشی از اقدام بیرحمانه ماموران زندان این شهر علیه یک زن باردار زندانی پرده برداشت.

به گزارش کافه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری میامی هرالد، هاروارد فینکل اشتاین، دادستان شهر برووارد ایالت فلوریدا در گزارشی دو صفحه‌ای به رئیس پلیس این شهر به توضیح اقدام ماموران زندان علیه یک زندانی باردار که به بیماری روحی نیز مبتلا بود، پرداخت.

در خلاصه این گزارش آمده است: تامی جکسون یک زندانی باردار در بازداشتگاه نورث برووارد بود. در ۱۰ آوریل حوالی ساعت ۳ بامداد او در حالی که در زندان انفرادی به سر می‌برد به دلیل انقباضات شدید شکمی از ماموران زندان درخواست کمک کرد، اما به دلیل بی‌توجهی ماموران به فریاد‌های تامی، او در نهایت خود به تنهایی دخترش را به دنیا آورد.

دادستان با اشاره به این اتفاق خواستار بازنگری سیاست‌های مربوط به زندانیان و بازداشتی‌ها شده است.

این زن پس از وضع حمل مجبور شد کودکش را تحویل ماموران دهد. مقامات بازداشتگاه باز هم از اعزام او به بیمارستان یا مراکز درمانی خودداری کردند. سرانجام چند روز بعد به دلیل نامناسب بودن سلول زندان به بیمارستان اعزام شد.

تامی جکسون ۳۴ ساله در ماه مارس سال جاری میلادی به جرم حمل کوکائین در حالی که ماه‌های پایانی بارداری خود را می‌گذراند بازداشت و زندانی شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار