ایسوس باتری بزرگی را برای ZenFone 6 در نظر گرفته است +عکس

ایسوس اعلام کرد که پرچمدار بعدی این شرکت، ZenFone 6 دارای باتری بزرگی است و مشخصات قدرتمندی خواهد داشت.

ایسوس باتری بزرگی را برای ZenFone 6 در نظر گرفته است +عکسبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از پرچمدارانی که بسیار دیرتر از موعد، امسال همراه با OnePlus 7 به بازار جهان معرفی شود، ZenFone 6 است اما این بدان معنا نیست که ایسوس کاری نخواهد کرد که این گوشی به عنوان یک گوشی ضعیف در بازار شناخته شود. همه ما می‌دانستیم که ایسوس از ماه فوریه برنامه دارد تا پرچمدار بعدی خود، ZenFone 6 را در روز شانزدهم می رونمایی کند اما مشخصات این گوشی تا روزهای اخیر بر ما پوشیده بود.

 این گوشی قرار است دو روز بعد از معرفی OnePlus 7 رونمایی شود. ایسوس ZenFone 6 می‌تواند یک گوشی مورد علاقه کاربران گوشی‌های هوشمند باشد و این احتمال وجود دارد که این پرچمدار برای مشتریان نه چندان گران باشد. برای بالا بردن اشتیاق مشتریان شرکت ایسوس نسبت به ZenFone 6، این شرکت چند نمونه از مشخصات پرچمدار بعدی خود را رونمایی کرده است که قرار است برای این گوشی در نظر بگیرد.

اول از همه، ایسوس ZenFone 6 به پردازنده قدرتمند و جدید Snapdragon 855 مجهز خواهد شد که ثابت می‌کند این گوشی یک تلفن همراه هوشمند کاملا به روز خواهد بود. تصویری که توسط ایسوس منتشر شده این مسئله را نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند دارای یک جک صدا، دکمه هوشمند، چراغ ال‌ای‌دی نوتیفیکیشن و اسلات سه قسمتی خواهد بود که نشان می‌دهد این گوشی از دو سیمکارت به صورت همزمان پشتیبانی خواهد کرد.

ایسوس باتری بزرگی را برای ZenFone 6 در نظر گرفته است +عکس

بر اساس گزارش خبرگزاری AndroidPure، مارسل کامپوس، رئیس بازاریابی جهانی ایسوس به شیوه‌ای خاص و با حروف مورس اعلام کرده است که ایسوس ZenFone 6 قرار است با دوربین دوگانه (۴۸ + ۱۳ مگاپیکسل) و باتری بسیار بزرگ ۵ هزار میلی‌آمپری تولید شود. علاوه بر این، همانگونه که ایسوس اعلام کرده است حالا می‌دانیم که ZenFone 6 دارای نمایشگری بدون بریدگی خواهد بود. این گوشی قرار است با دو مدل حافظه رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و با حافظه‌های داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایتی رونمایی شود. ایسوس ممکن است یک مدل بسیار گران با حافظه رم ۱۲ گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی ۵۱۲ گیگابایتی از پرچمدار خود را تولید کند، اما این مدل تنها در برخی از بازار‌ها دیده خواهد شد.


بیشتر بخوانید: گوشی گیمینگ جدید نوبیا قابلیت فیلمبرداری 8K دارد +تصاویر


انتهای پیام/

مشخصات پرچمدار بعدی ایسوس مشخص شد +تصاویر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار