ویدئویی را از سخنرانی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین انصاریان پیرامون فرشته‌هایی که به شیعیان اهل بیت(ع) خدمت می‌کنند مشاهده می‌کنید.

فرشته هایی که به شیعیان اهل بیت(ع) خدمت می کنند! + فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، وقتی به آیات قرآن و روایات بزرگان دین علیهم السلام مراجعه می‌کنیم، می‌بینیم که بین ملائکه و انسان ارتباط وجود دارد و از جمله امور ضروری در برخی موارد است.

فرشتگان اگرچه موجوداتى پاک و قدسى هستند، اما در برابر انبیا به خصوص رسول خدا(ص ) و ائمه معصومین و اولیاى الهى سر تعظیم فرو مى‌آورند. لذا گـفـتـنـى اسـت کـه جـمـیـع فـرشـتـگـان خـدمـتـگـزاران اهل بیت رسول خدا (ص ) و شیعیان آنها هستند. چنان که در حدیث وارد است وقتى امیر المومنین (عـلیـه السـلام) از حـضـرت محمد(ص) سـوال کـرد: شـمـا بـرتـریـد یـا جبرئیل؟ آن حضرت بعد از این که برترى خویش را از جمیع ملائکه اعلام کرد، فرمود: و ان المـلائکـه لخـدامنا و خدام محبینا... و تحقیقا فرشتگان خدمتگزاران ما و دوستان ما هستند.... .

در ادامه ویدئویی را از سخنرانی حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین انصاریان پیرامون فرشته‌هایی که به شیعیان اهل بیت(ع) خدمت می‌کنند، مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.