امام جمعه بروجرد گفت: مشکلات آموزش و پرورش این شهرستان با بهره گیری از ظرفیت خیرین برطرف می‌شوند.

رفع مشکلات آموزش و پرورش با حمایت خیرانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدعلی حسینی، امام جمعه بروجرد گفت: مشکلات بسیاری در عرصه آموزش و پرورش شهرستان وجود دارد که با بهره گیری از ظرفیت خیرین تسهیل و برطرف می‌شوند.

 حسینی  در دیدار معلمان بروجرد که به مناسبت هفته معلم در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهارداشت: یاد دادن به دیگران از جمله فعالیت‌های انبیاء است و کارمعلم به دلیل اینکه با مسائل تربیتی و اخلاقی دانش آموزان و نوجوانان ارتباط مستقیم دارد با سایر کار‌ها متفاوت است که همین نکته ضرورت امانتداری را در این بخش بیشتر می‌کند.

وی با بیان اینکه عالم شدن کار سختی است، افزود: دست یابی به این مهم مستلزم تحمل سختی و دشواری‌های فراوان است و در عین حال عمل کردن به آموخته‌ها نیز کار سخت‌تر خواهد بود.

امام جمعه بروجرد اضافه کرد: معلم بیشترین اثرگذاری و تاثیر بر دانش آموزان را دارد و در واقع از سوی دانش آموزان مورد الگو قرار می‌گیرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه نباید سوژه دست دشمن داد، بیان کرد: در خصوص پیاده سازی سند ۲۰۳۰ باید هوشیار بود تا افرادی نسبت به اجرای آن اقدام نکنند.

انتهای پیام/ ر

مشکلات آموزش و پرورش بروجرد با حمایت خیران تسهیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.