امام جمعه بروجرد گفت: امسال با حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر اقتدار و عظمت ایران به نمایش گذاشته می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت‌الاسلام سید علی حسینی امام جمعه بروجرد ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه بروجرد اظهار داشت: ۴۰ سال از پیروزی انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و امروز ایران باعزت و اقتدار همچنان در مسیر ترسیم‌شده حرکت می‌کند.

وی افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی ایران دشمنان در تلاش بودند تا ضربه خود را به انقلاب بزنند، اما توطئه‌ها و ترفند‌های دشمنان در طول این سال‌ها با شکست همراه شده است.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: پیروزی انقلاب سبب شد تا ایران کشوری مستقل باشد و امروز دشمنان به این استقلال دشمنی می‌کنند و ۲۲ بهمن یکی از شیرین‌ترین روز‌های تاریخ است که امسال با حضور مردم در راهپیمایی بار دیگر اقتدار و عظمت به نمایش گذاشته می‌شود.

وی تصریح کرد: برای پیروزی انقلاب اسلامی ایران هزاران نفر شهید و جانباز شدند تا امروز در آرامش باشیم و با خون هر شهید صد‌ها جوان دیگر در این راه قدم می‌گذارند.

حجت‌الاسلام حسینی با اشاره به سالروز دیدار همافران با امام (ره) خاطرنشان کرد: در ۱۹ بهمن همافران و نیرو‌ها با امام (ره) دیدار کردند و خود را سرباز امام (ره) معرفی کردند.

وی با تأکید بر مدیریت جهادی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز به مدیریت جهادی داریم، مدیران جهادی می‌توانند در راستای برطرف کردن مشکلات گام‌های بلندی بردارند.

امام‌جمعه بروجرد خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی جزء پیشرفته‌ترین کشور‌ها بوده و استقلال و آزادی ایران اسلامی در دنیا بی‌نظیر است و این‌همه قدرت و استقلال نتیجه خون شهدا است که جان خود را تقدیم کردند تا انقلاب به پیروزی برسد.

وی با اشاره به حقوق‌های نجومی برخی مدیران افزود: متأسفانه معاون بنیاد جانبازان اعلام کرده که ۱۹ میلیون حقوق می‌گیرد، درحالی‌که عده‌ای از مردم در کشور تنها با مبلغ یارانه زندگی خود را می‌گذرانند.

حجت‌الاسلام حسینی بیان کرد: خجالت‌آور است که مدیری ۱۹ میلیون تومان حقوق بگیرد وعده‌ای با یارانه زندگی کنند، این افراد در رفاه زندگی کرده و متوجه فقر نیستند که باید کنار گذاشته شوند.

وی با اشاره به سالروز عملیات والفجر ۸ اظهار داشت: در این عملیات رزمندگان ایران اسلامی حماسه آفریدند و در هشت سال جنگ تحمیلی و با عملیات‌های مختلف درس خوبی به دشمن دادند.

انتهای پیام/م

اقتدار و عظمت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن به نمایش گذاشته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.