حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی گفت: مسئولان در خدمت به مردم نباید انتظار تشکر داشته باشند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی در خطبه‌های امروز نماز جمعه با تاکید بر خدمت رسانی مطلوب به مردم گفت: مسئولان سیره حضرت علی و ائمه را الگوی خود قراردهند که در خدمت رسانی تمام همت خودرا انجام داده وانتظار تشکر هم نداشتند.

نماینده، ولی فقیه درادامه بااشاره به ۲۷ آذر شهادت ایت الله دکتر مفتح گفت: مفتح عالمی فرزانه برای حوزه‌های علمیه بود.

وی بااشاره به اینکه دونهاد حوزه و دانشگاه مغز متفکر جامعه هستند گفت:اتحاد این دو نهاد جامعه را به سمت ایده آل می‌کشاند.

حجت الاسلام و المسلمین میرعمادی درادامه بااشاره به صحبت‌های رهبر فرزانه در جمع خانواده‌های شهدا در خصوص برملا کردن توطئه‌های امریکا در سال ۹۷ و نقشه‌های ان‌ها برای سال ۹۸ گفت: فشاررسانه ای، اقتصادی و سیاسی سه ضلع نقشه شوم آمریکا برای ایران و ارمان‌های انقلاب اسلامی و توانمندی‌های آن بوده که با هوشیاری، بصیرت، وحدت و همدلی مثل همیشه با توکل برخدا و استفاده از راهنمایی‌های رهبر فرزانه نقش بر آب خواهد شد.

امام جمعه خرم آباد همچنین به نزدیک شدن زمان بررسی بودجه در سال ۹۷ اشاره کرد وگفت:مسولان و نمایندگان با همدلی و همفکری تمام تلاش خودرا برای جذب هرچه بیشتر بودجه استان داشته باشندتا بخش اعظمی ازطرح های عمرانی درراستای حل مشکلات مردم تکمیل و به بهره برداری رسد.

ولادت امام حسن عسگری علیه السلام و وفات حضرت فاطمه معصومه (س) دیگر مناسبت‌هایی هفته آینده بود که امام جمعه خرم آباد به آن‌ها اشاره کرد.

انتهای پیام/م

مسئولان در خدمت کردن به مردم منت نگذارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.