امام جمعه بروجرد گفت: مسئولان نسبت به حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام جدی و جهادی کنند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سید علی حسینی امام جمعه بروجرد امروز در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بروجرد بیان کرد: آرامش امروز جامعه را مدیون خون شهدایی هستیم که جان خود را فدا کردند تا اسلام زتده بماند.

وی افزود: تریبون و میز‌هایی که امروز در اختیار ما قرار گرفته حاصل خون شهدایی است که مخلصانه جان دادند تا اسلام باقی بماند و بتوانیم اسلام را به دنیا عرضه کنیم.

خطیب نماز جمعه بروجرد اظهارداشت: سالروز عملیات مظلومانه هویزه که به شهادت دانشجویان منجر شد را گرامی می‌داریم.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی اضافه کرد: امیرکبیر انسانی خدوم، شجاع، مدیری لایق و مدبر بود که به دلیل استقلال طلبی و شجاعتی که داشت دشمنان نگذاشتند زنده بماند.

وی ادامه داد: عملیات کربلای پنج جبران عملیات کربلای چهار بود و رزمندگان ما در این عملیات توانستند پیروزی‌های بزرگی به دست آورند.

امام جمعه بروجرد حضور مردم را درهمایش سالروز ۹ دی را بسیار چشمگیر عنوان کرد و افزود: مردم با بصیرت در این روز به خیابان‌ها امدند و هر سال با بصیرت نیز این روز را گرامی می‌دارند.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: سخنان مقام معظم رهبری در مورد حضور امریکا و تشکیل حکومت فلسطینیان در تل اویو در دل دین باوران امید ایجاد کرد.

وی اظهارداشت: این سخنان خواب را از چشم حکام اسراییل و آمریکا گرفت.

خطیب نمازجمعه بروجرد بیان کرد: با پیروزی‌های بزرگی که ایران اسلامی به دست آورد آمریکا از سوریه و عراق عقب نشینی و فرار می‌کند.

انتهای پیام/م

مسئولان برای حل مشکلات اقتصادی مردم اقدام جدی کنند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.