با اعلام رئس هیئت مدیره استقلال خوزستان، طلب دیوید ساکونی پرداخت شد.

پول یاغی برزیلی استقلال پرداخت شدبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، باشگاه استقلال خوزستان که به دلیل شکایت (دیوید ساکونی)، هافبک برزیلی خود از سوی فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) با محرومیت از فعالیت در پنجره نقل و انتقالات روبرو شد، سرانجام طلب یاغی برزیلی خود را پرداخت کردند تا با محرومیت‌های سنگین‌تر مواجه نشوند.  

فیفا به دلیل دلیل طلب ۱۹۰ هزار دلاری ساکونی، ایمیلی برای آبی‌های جنوب کشور ارسال کرد و به آن‌ها تذکر داد تا ۲۷ نوامبر (۶ آذر) فرصت دارند که با این بازیکن توافق و طلب او را پرداخت کنند و در غیر این صورت با کسر ۶ امتیاز و محرومیت از فعالیت در یک پنجره نقل و انتقالاتی روبرو خواهند شد که این اتفاق رخ نداد و با کسر ۶ امتیاز مواجه شدند تا قعرنشین جدول لیگ هجدهم شوند و به لیگ دسته اول سقوط کنند، اما سرانجام طلب ساکونی را پرداخت کردند تا از خطر سقوط به لیگ دسته دوم فوتبال کشورمان نجات یابند.  

استقلالی‌ها در صدد بودند تا با درآمد زایی از فروش یونس دلفی، بخشی از طلب یاغی برزیلی را پرداخت کنند تا خطر سقوط به لیگ دسته دوم آن‌ها را تهدید نکند که این اتفاق نیز رخ داد. ساکونی ۳ سال پبش در استقلال خوزستان حضور داشت و خیلی کم بازی کرد، اما با شکایت خود ۶ امتیاز از قهرمان لیگ پانزدهم کم کرد تا لسترسیتی ایران به لیگ آزادگان سقوط کند.

آبی‌های جنوب کشور که با ۱۲ امتیاز در قعرجدول رقابت‌های لیگ قرار دارند، در ۲ بازی پایانی باید با سایپا تهران و سپاهان اصفهان مسابقه دهند.

خلیل پورهاشمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید کرد.


بیشتر بخوانید:

سرمربی جدید استقلال خوزستان انتخاب شد

پارس‌جنوبی ۲ - استقلال‌خوزستان یک/ رستگاری تاتار با کامبک لحظات پایانی

سنگینی فوتبال جنوب کشور در جنوب جدول


انتهای پیام/

استقلالی های خوزستان طلب ساکونی را دادند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار