سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: بازی مقابل پرسپولیس دیدار تیم‌های غنی و فقیر است، اما برای این بازی اتوبوس نمی‌چینیم.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، کریم بوستانی، سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان در نشست خبری پیش از بازی این تیم با پرسپولیس در هفته هجدهم لیگ برتر بیان کرد: این بازی هم برای ما و هم برای پرسپولیس اهمیت دارد. با وجود اینکه در ۲ بازی قبلی خود در نیم فصل دوم بسیار خوب بازی کردیم، اما هر ۲ دیدار را باختیم. بازیکنان بسیار خوب و جوانی داریم که هفت نفر از آن‌ها فردا برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند.

بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان دیدار تیم‌های غنی و فقیر است، اما برای این بازی اتوبوس نمی‌چینیم

او ادامه داد: در بازی با پدیده و ماشین سازی موقعیت‌های خوبی داشتیم که به گل تبدیل نشد و امیدوارم بتوانیم مردانه با پرسپولیس بازی کنیم. این دیدار، بازی ۲ تیم فقیر و غنی از لحاظ جدولی است چراکه ما پایین جدول هستیم و پرسپولیس بالای جدول است. با توجه به اینکه پرسپولیس هفته پیش از فولاد شکست خورد مقابل ما دنبال برد است و از طرفی استقلال خوزستان هم دنبال کسب پیروزی است و برای ضد فوتبال بازی کردن به تهران نیامده ایم. برای گل نخوردن اتوبوس هم جلوی دروازه مان نمی‌چینیم. هدف اولمان گل نخوردن است و در ضدحمله می‌توانیم به گل برسیم. به خوبی تیم بزرگ پرسپولیس را آنالیز کرده ایم و می‌دانیم حق این تیم در لیگ قهرمانان آسیا قهرمانی بود. پرسپولیس مربی بزرگ، باشخصیت، جنتلمن و بدون حاشیه‌ای دارد، اما سعی می‌کنیم بازی خوبی انجام بدهیم.

بوستانی: بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان دیدار تیم های غنی و فقیر است/ سقف قرارداد تیممان 200 میلیون بود

به ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس نیاز داریم

بوستانی تصریح کرد: پرسپولیس در نقل و انتقالات بازیکنان خوبی جذب کرده، اما تیم ما بازیکن نگرفت. به همین دلیل این دیدار یک بازی نابرابر بین ما و حریفی است که از حمایت تماشاگران خوبش هم بهره می‌برد. با تمام این تفاسیر به ۳ امتیاز بازی با پرسپولیس برای بهتر کردن وضعیتمان در جدول نیاز داریم. شرایط استقلال خوزستان با توجه به ۲ شکست اخیرمان در لیگ بسیار سخت شده است. در این وضعیت باید با پرسپولیس بازی کنیم که برای عقب نیفتادن از تیم‌های بالای جدول به ۳ امتیاز بازی با ما نیاز دارد. سعی داریم ابتدا بازی را اداره کرده و گلی دریافت نکنیم و در ادامه به گل هم برسیم.

داوران پشت دروازه باید بیشتر به داور وسط کمک کنند

سرمربی تیم استقلال خوزستان درباره ارزیابی اش از اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: در جلسه هم اندیشی کمیته داوران با مربیان لیگ برتری به دلیل بازی داشتن تیمم شرکت نکردم، اما کارشناس‌ها در این مورد نظر می‌دهند. اکنون ۶ داور در هر بازی حضور دارند، اما در دیدار با ماشین سازی یک پنالتی ۱۰۰ درصد برای استقلال خوزستان اعلام نشد. نمی‌توانم بگویم وضعیت داوری بهتر یا بدتر شده است، اما داوران پشت دروازه باید بیشتر به داور وسط کمک کنند. در بازی ما با پدیده داور خوب سوت زد و تحت تاثیر هواداران و کادرفنی پدیده قرار نگرفت. داور آن بازی روز خوبی داشت.

هفت بازیکن استقلال خوزستان برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی می‌کنند

بوستانی درباره شرایط مالی استقلال خوزستان اظهار داشت: اینکه می‌گویم تیم ما فقیر است و پرسپولیس و سایر تیم‌ها غنی هستند به این دلیل است که از ابتدای فصل بودجه محدودی برای باشگاه استقلال خوزستان تعیین شد که این مبلغ بسیار کم بود، اما همین که بازیکنانمان تا اینجای فصل ۵۰ درصد مبلغ قراردادشان را گرفتند راضی کننده است. بیشتر بازیکنان استقلال خوزستان جوان هستند و هفت نفر از آن‌ها می‌خواهند برای اولین بار در ورزشگاه آزادی بازی کنند. آن‌ها انگیزه فراوانی برای بازی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس دارند و شاید تحت تاثیر هوادار قرار بگیرند، اما با هم متحد شده اند که یک بازی بسیار خوب و در حد شخصیتشان انجام بدهند. در ۲ بازی قبلی هم حقمان باخت نبود.

۲ بازیکن را برای دیدار با پرسپولیس در اختیار نداریم

او درباره بازیکنان محروم و مصدوم استقلال خوزستان برای بازی با پرسپولیس گفت: احمد آل نعمه به دلیل آسیب دیدگی به تهران نیامد و مهرداد ابوالقاسم پور هم پس از رفع مصدومیت روز گذشته نخستین تمرین خود را با تیم انجام داد که البته به بازی با پرسپولیس نمی‌رسد.
فوتبال از نظر خیلی‌ها کثیف، اما پولش تمیز است

سرمربی استقلال خوزستان درباره مد شدن بیانه نویسی در فوتبال ایران و اینکه بیشتر تیم‌ها اعقتاد دارند فدراسیون فوتبال دوست و وزارت ورزش دوست دارد تا یک تیم خاص قهرمان شود، بیان کرد: درباره این موضوع نمی‌توانم صحبت کنم و بگویم پشت پرده چه مسائلی وجود دارد. فوتبال ایران شناخته شده است و کار من نیست درباره اینگونه مسائل حرف بزنم. خیلی‌ها می‌گویند فوتبال کثیف است، اما در این فوتبال کار می‌کنند و خرج زندگی شان را در می‌آورند. شاید فوتبال کثیف، اما پولش تمیز است!

بوستانی: بازی پرسپولیس- استقلال خوزستان دیدار تیم های غنی و فقیر است/ سقف قرارداد تیممان 200 میلیون بود

سقف قرارداد استقلال خوزستان ۲۰۰ میلیون تومان است

بوستانی درباره اینکه با توجه به شرایط بحرانی استقلال خوزستان اگر به ابتدای فصل بازمی گشت باردیگر هدایت این تیم را قبول می‌کرد یا خیر، گفت: سلطانی، مدیرعامل سابق استقلال خوزستان ابتدای فصل پیشنهاد سرمربیگری این تیم را به من داد، اما به دلیل اینکه سقف قرارداد باشگاه خیلی پایین و ۲۰۰ میلیون تومان بود، این پیشنهاد را قبول نکردم. در آن زمان داریوش یزدی به استقلال خوزستان آمد و برای این تیم زحمت کشید. امتیاز‌های خوبی گرفت، اما اتفاق‌هایی افتاد و من هم پس از اینکه یک گروه مربیگری از این تیم رفتند در شرایط خاصی سرمربی شدم. شب بازی با استقلال پیشنهاد سرمربیگری به من دادند و پیشنهاد سرمربیگری تیم شهرم را قبول کردم.

۷۰ هزار دلار انتقال دلفی به شارلروا را برای پرداخت طلب ساکونی هزینه کردیم

او درباره از دست دادن یونس دلفی و انتقال این بازیکن به شارلروا بلژیک بیان کرد: فروش دلفی، سیاست باشگاه بود. او بازیکن آکادمی باشگاه استقلال خوزستان بود و ۳ ماه هم بیشتر با ما قرارداد نداشت. پس از پایان این مدت هیچ سودی از انتقال دلفی به استقلال خوزستان نمی‌رسید. به همین دلیل او را فروختند و قرار شد ۷۰ هزار دلار از پول انتقال دلفی را به دیوید ساکونی بدهند تا ۶ امتیاز ما بازگردد و پنجره نقل و انتقالاتمان هم باز شود. می‌خواستیم ۳۰۰ هزار دلار از پول دلفی را هم هزینه باشگاه کنیم.


بیشتر بخوانید:

استقلالی‌ها بدون غایب مقابل پرسپولیس 

انتقام پرسپولیس از استقلال

اسامی۲۰ بازیکن پرسپولیس برای بازی با استقلال خوزستان اعلام شد


انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان پیش از دیدار مقابل پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار