محمد علوی از سوی مسئولان باشگاه استقلال خوزستان به عنوان سرمربی آبی پوشان دیار کارون انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال خوزستان که با کسب ۱۰ امتیاز قعرنشین جدول رده بندی لیگ برتر فوتبال ایران است، پس از شکست ۲ بر یک مقابل صنعت نفت آبادان با تغییر سرمربی همراه بود و حال محمد علوی هدایت این تیم را برعهده گرفت. 

آبی پوشان خوزستانی تا کنون پنج سرمربی در لیگ هجدهم داشته اند و امروز ششمین سرمربی خود را هم شناختند تا سید محمد علوی به عنوان سرمربی جدید در این تیم اهوازی شروع به کار کند.

این بازیکن سابق تیم ملی، فولاد خوزستان، پرسپولیس و پاس همدان به عنوان مربی در استقلال خوزستان حضور داشت و قرار است در اولین تجربه سرمربیگری لیگ برتری با فولاد دیدار کند. پیش از او داریوش یزدی، سیروس پورموسوی (تنها چند ساعت)، کریم بوستانی، کریم قنبری و سیروس نعمتی نژاد سرمربیان سابق استقلال خوزستان در این فصل بودند.

علوی در اولین تجربه خود با استقلال خوزستان باید با تیم فولاد دیدار کند و جدال او با سرمربی سابقش افشین قطبی دیدنی خواهد بود.

پورهاشمی، رئیس هیئت مدیره باشگاه استقلال خوزستان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان این خبر را تایید و بیان کرد، مراسم معارفه امروز (یکشنبه) برگزار و علوی کار خود را از فردا آغاز می کند.

دیدار تیم های استقلال خوزستان و فولاد، پنج شنبه ۲۲ فروردین در ورزشگاه غدیر برگزار می شود.


بیشتر بخوانید: پارس‌جنوبی ۲ - استقلال‌خوزستان یک/ رستگاری تاتار با کامبک لحظات پایانی


انتهای پیام/

علوی سرمربی استقلال خوزستان شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار