پشتیبانی گسترده اپل از حمل و نقل عمومی در نسخه جدید IOS

سیستم عامل IOS 12.3 با قابلیت‌ها و ویژگی‌های خاص خود از خدمات بیشتری در زمینه استفاده از حمل و نقل عمومی پشتیبانی می‌کند.

پشتیبانی گسترده اپل از حمل و نقل عمومی در سیستم عامل جدید IOSبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت اپل  نسخه جدید سیستم عامل آی‌او‌اس با نام IOS 12.3 را برای پشتیبانی هرچه بیشتر از خدمات حمل و نقل عمومی طراحی کرده است. اپل در حال حاضر پشتیبانی بسیاری از خدمات حمل و نقل عمومی را در ایالات متحده آمریکا و به طور گسترده در شهر نیویورک در اختیار کاربران دستگاه‌های هوشمند خود قرار داده است.

اپل قصد دارد در توسعه هرچه بیشتر، پروژه پشتیبانی از حمل و نقل عمومی را در برنامه‌های کاری خود قرار داده ولی با توجه به امکانات موجود، این شرکت برای تشویق و سهولت استفاده از حمل و نقل عمومی، همچنان به این میزان قانع نبوده و خدمات خود را گسترش می‌دهد. هم اکنون کاربران می‌توانند با بروزرسانی سیستم عامل دستگاه‌های هوشمند اپل مانند آیفون‌، آیپد و آیپاد هرگونه خدمات پرداخت بلیت مترو و اتوبوس را با استفاده از دستگاه هوشمند خود انجام دهند.

در سیستم عامل IOS 12.3 کاربر قادر است به جای استفاده از کارت معمولی مترو برای ترددهای روزانه خود، یکی از کارت‌های اعتباری و بانکی خود را به سیستم معرفی کرده تا هزینه مربوط به هرگونه خدمات به راحتی پرداخت شود. این گونه عملکرد اپل در پشتیبانی از حمل و نقل عمومی علاوه بر تسریع در زمان تهیه و پرداخت‌های مربوط به بلیت مترو و اتوبوس، انگیزه بسیار مناسبی برای استفاده بیشتر از حمل و نقل در مردم ایجاد می‌کند.

پشتیبانی گسترده اپل از حمل و نقل عمومی در سیستم عامل جدید IOS

گفتنی است؛ شرکت اپل هنوز نسخه اصلی IOS 12.3 را منتشر نکرده است و نسخه‌هایی که تاکنون در دسترس کاربران قرار گرفته‌اند، نسخه بتا یا آزمایشی هستند. غول فناوری آمریکایی تاکنون ۴ نسخه آزمایشی برای سیستم عامل جدید IOS معرفی و عرضه کرده است و درصدد است تا پس از رفع هرگونه مشکل و باگ در این نرم‌افزار نسخه اصلی را معرفی کند.

یکی از مدیران اپل در توضیح سیاست‌های آینده این شرکت گفت: ما به دنبال آسایش هرچه بیشتر کاربران خود در زمان استفاده از حمل و نقل عمومی هستیم و برنامه‌های ویژه‌ای را برای ارائه خدمات هر چه بیشتر و بهتر از گذشته در دستور کار خود قرار داده‌ایم.


بیشتر بخوانید: نسخه بتای IOS 12.3 منتشر شد


انتهای پیام/

کاربرد بیشتر سیستم عامل جدید IOS در استفاده از حمل و نقل عمومی

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار