رئیس اداره مسکن بنیاد شهدا و ایثارگران پروژه سفیر اراک را موفق دانست و گفت:این پروژه می تواند الگوی مناسبی برای انبوه سازی در کشور باشد.

پروژه سفیر اراک الگوی مناسب انبوه سازیبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛صبح امروز شنبه ۱۴ فروردین ماه رئیس اداره مسکن بنیاد شهدا و ایثارگران کشور همراه با هیئت همراه از پروژه « ۲۶۴ » واحدی سفیر اراک بازدید کردند.

علیآقایی رئیس اداره مسکن بنیاد در این بازدید عنوان کرد: پروژه سفیر الگوی مناسبی است برای پروژه‌های انبوه سازی کشور و از آن دسته پروژه‌های مسکونی موفق بنیاد می‌باشد که بیانگر توان عملی بنیاد شهید و امور ایثارگران در ساخت و پیشبرد پروژه‌های عمرانی است.

علیآقایی همچنین تلاش حداکثری و مدیریت صحیح را عاملی مهم برای پیشرفت خوب عنوان کرد و از عوامل و دست¬اندرکاران آن تقدیر نمود.

عزیزاله شیخی سرپرست معاونت تعاون و اموراجتماعی استان مرکزی در این بازدید با اشاره به اینکه تسهیلات مسکن به ایثارگران باید بی منت و با نگاه ارزشی همراه باشد، گفت: امروز ما باید موجبات آسایش و راحتی و آرامش این عزیزان را فراهم کنیم. خدمت به ایثارگران و خانواده‌ی معظم شهدا یکی از مقدس‌ترین خدمت هاست که باید در راه رضای خدواند باشد.

گفتنی است این پروژه توسط بنیاد شهید وامورایثارگران استان مرکزی در زمینی به مساحت حدود ۱۰ هزار مترمربع در قالب ۴ بلوک ۱۴ طبقه که تعداد ۲۶۴ واحد در حال ساخت است.

انتهای پیام/ی

تسهیلات مسکن به ایثارگران باید با نگاه ارزشی همراه باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.