مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ۲۲ اسفند ماه مراسم بزرگداشت روز شهدا در سراسر استان برگزار می‌شود.

اجرای مراسم بزرگداشت روز شهدا در سراسر استان مرکزیانصاری فر مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی  در گفتگو با  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک ، در خصوص برنامه‌های بنیاد شهید و هفته‌ی شهدا گفت:در روز ۲۲ اسفند مصادف با روز شهید همزمان با سراسر استان مرکزی مراسم بزرگداشت شهید در سالن پیامبر با حضور مسئولان ارشد برگزار خواهد شد.

انصاری فر افزود:از دیگر برنامه‌های هفته‌ی شهدا میتوان به تجدید میثاق با شهدا و بالا بردن پرچم در گلزار شهدا در سراسر استان مرکزی مسابقه کشتی نونهالان، اجرای برنامه ورزش باستانی اشاره کرد که برنا مه‌های بنیاد شهید و امور ایثارگران در این هفته بود.

وی اضافه کرد: همچنین در شورای اداری از فعالین و مروجین عرصه فرهنگ ایثار و شهادت تجلیل شد و در روز درختکاری با همکاری اداره کل منابع طبیعی درختانی را به نام شهدا و با شعار هر شهید یک درخت کاشته شد.

وی اضافه کرد: همچنین در روز جمعه میز خدمت برای جامعه‌ی هدفمان و مردم شریف استان تدارک دیدیم که در میعادگاه‌های نماز جمعه تشکیل شد تا خانواده‌های معزز ایثارگر و شهدای والا مقام بتوانند طرح مشکل کنند ت. و ما از نزدیک بتوانیم با مشکلات این عزیزان آشنا شده و در صدد رفع آن برآییم.

انتهای پیام /‌ی

تشریح برنامه‌های روز و هفته شهید در سراسر استان مرکزی

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.