گنجینه‌های افلاک با حضور ۳۵۰ دانش آموز در اراک

یادواره شهدای گنجینه‌های افلاک با حضور ۳۵۰ دانش آموز در اراک برگزار شد.

به گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، یادواره شهدای گنجینه‌های افلاک با حضور ۳۵۰ دانش آموز، اولیاء دانش آموزان و مسئولان شهرستان اراک و استان مرکزی مرکزی برگزار شد.

زهرا کارخانه دبیر یادواره شهدای گنجینه های افلاک در گفتگو با  خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: این یادواره به همت مسئولان دبستان شاهد ریحانه و با همیاری آموزش و پرورش ناحیه یک اراک، مسئولان آموزش و پرورش شهرستان اراک و استان مرکزی و مسئولان بنیاد شهید برگزار شده که علاوه بر ۳۵۰ دانش آموز حاضر در جلسه ۳۵۰ نفر از اولیاء هم در این یادواره حضور دارند.

کارخانه با بیان اینکه این یادواره هرسال برگزار می‌شود گفت: هدف از برگزاری یادواره زنده نگه داشتن یادو نام شهدا و یادآوری ایثارگری‌ها و فدا کاری‌های شهدا رزمندگان در ۸ سال دفاع مقدس، به دانش آموزان است.

وی با اشاره به اینکه در کشور اسلامی ولایت پذیری و اطاعت از ولایت بر همه لازم است اضافه کرد: در این یادواره علاوه بر زنده نگهداشتن یاد شهدا این نکته هم با برنامه‌های از جمله سرود با مضمون ولایت و شهدا اجرا می‌شود.

دبیر یادواره شهدای گنجینه‌های افلاک ادامه داد در این یادواره علاوه بر روایتگری آقای غزالی از مجریان روایتگری قم از جانبازان بالای ۶۰ در صد هم تجلیل می‌شود.

گنجینه‌های افلاک با حضور ۳۵۰ دانش آموز در اراک

انتهای پیام / ج

تجلیل از جانبازان بالای ۶۰ در صد یادواره شهدای گنجینه‌های افلاک اراک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.